مستضعفان آقای رئیس به فکر شماست

مستضعفان آقای رئیس به فکر شماست

به گزارش گلونی محمدباقر قالیباف، رییس مجلس گفت: باید کالاهای اساسی راحت‌تر، ارزان‌تر و با کمک مالی مستقیم به تک‌تک خانواده‌ها خصوصا خانواده‌های مستضعف در جغرافیای دورتر برسد.

وی در ادامه گفت: وظیفه همه مدیران در سطوح مختلف است که در پاسخ به نجابت و مقاومت مردم، بتوانیم با همدلی و وحدت تلاش کنیم تا گره ای از گره های زندگی مردم باز شود.

رییس قوه مقننه تصریح کرد: با تجربه‌ای که شخصا دارم می گویم که امروز به اهمیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سراسر کشور کمتر توجه کرده‌ایم و اگر امروز ما در قانون‌گذاری در مجلس و در اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور در قوه مجریه دست به دست هم دهیم و خیلی از این مسئولیت‌هایی که امروز به صورت متمرکز در حال اجرا است را به شهرداری‌ها واگذار کنیم، مطمئن هستم مردم در رفاه قرار خواهند گرفت و خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

آفرین ببینم چه می‌کنید.

هر چه در چنته دارید رو کنید ببینیم چند مرده حلاجید؟

فرمولش را پیدا کردید می‌ماند جواب آخر مسئله آن هم با جای‌گذاری به جواب مسئله خواهید رسید خیلی مهم نیست مهم درک مسئله است.

همه می‌دانند که فهمیدن و درک مسئله پنجاه درصد راه‌حل است و این یعنی نیمی از راه را رفته‌اید و تبریک می‌گویم خیلی‌ها به این مرحله هم نمی‌رسند و در طرح و فهم مسئله مشکل دارند.

یک هیچ به نفع شما!

مستضعفان آقای رئیس به فکر شماست

همین که قلق کار دست‌تان بیاید می‌توانید سخت‌ترین مسئله‌ها را حل کنید و با تمرین و ممارست می‌توانید نمره قبولی را بگیرید.

از قدیم گفته‌اند کار نیکو کردن از پر کردن است.

پس همین فرمان را بگیرید و ادامه دهید و این نکته هم در نظر داشته باشید که درک مسئله و نوشتن فرمول بسیار مهم است ولی در انتها جای‌گذاری و جواب نهایی را نیز فراموش نکنید.

با آرزوی موفقیت برای شما.

پایان پیام

نویسنده: مریم مفیدی

کد خبر : 188353 ساعت خبر : 2:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=188353
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات