نجات جان مردم گرفتارشده در برف لرستان

توسط امدادگران جمعیت هلال احمر

نجات جان مردم گرفتارشده در برف لرستان

نجات جان بیش از ٢٠نفرگرفتار شده در برف و کولاک توسط امدادگران جمعیت هلال احمر

به گزارش گلونی غلامرضا لونی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز با اعلام این خبر گفت: شبانگاه روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۹/۶ چهارنفر از مهندسین شرکت مخابرات که برای نصب دکل مخابرات روستای گلی چاس مراجعه کرده بودند در مسیر برگشت بر اثر بارش برف در گردنه شاهرود گرفتار شدند.

پس از اطلاع عوامل امدادی پایگاه شول آباد جهت نجات و انتقال آنان به منطقه اعزام شدند و توانستند ۴نفر گرفتار شده در برف و کولاک را در پایگاه امداد و نجات شول آباد اسکان دهند.

نجات جان مردم گرفتارشده در برف لرستان

غلامرضا لونی در ادامه گفت : همچنین پس از تماس فرماندار شهرستان الیگودرز مبنی بر گرفتار شدن ۵ خوردو با ۲۰ سرنشین در گردنه گله وادوش بلافاصله یک دستگاه برف روب و یک دستگاه لودر اداره راه‌داری جهت بازگشایی مسیر از سمت الیگودرز اقدام نمودند .

وی در ادامه گفت: به دنبال تماس فرماندار بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات شول آباد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر شول آباد به گردنه مذکور اعزام شدند.

وی گفت: تیم‌های امدادی پس از ٣ ساعت تلاش بی‌وقفه تمام سرنشینان ۵ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک را نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز در پایان از عموم مردم شریف الیگودرز درخواست کرد جهت عزیمت به مسیرهای صعب‌العبور ابتدا از وضعیت شرایط جوی اطلاع کامل پیدا کرده و با توجه به شروع فصل سرما و بارش نزولات آسمانی خودروهای خود را به لوازم گرمایشی و زنجیر چرخ تجهیز کنند.

پایان پیام

کد خبر : 189125 ساعت خبر : 3:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=189125
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات