گیتی قاسمی بازیگر تازه زیرخاکی

گیتی قاسمی بازیگر تازه زیرخاکی

گیتی قاسمی به فصل دوم سریال «زیرخاکی» با نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا پیوست.

به گزارش گلونی فصل دوم «زیرخاکی» که به زودی کلید می‌خورد، این روزها در مرحله پیش تولید، اسامی چهره‌های جدیدی را به فهرست بازیگران خود اضافه کرده است که گیتی قاسمی یکی از آن‌هاست.

این بازیگر باسابقه تئاتر که با ایفای نقش در فیلم «ویلایی ها» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شده بود، در فیلم و سریال‌های مختلفی همچون «خروج»، «سد معبر»، «متری شیش و نیم»، «چک برگشتی» و… بازی کرده است.

گیتی قاسمی بازیگر تازه زیرخاکی

فصل اول «زیرخاکی» با پخش در رمضان سال جاری توانست عنوان پربیننده‌ترین سریال رمضانی را از آن خود کند و حالا با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجراهای فریبرز باغبیشه در کنار کاراکترهای جدید ادامه پیدا می‌کند.

بازیگران این مجموعه تولید سیما فیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و با حضور هومن برق نورد.

این سریال کمدی-تاریخی که مربوط به دهه های ۵۰ و ۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد.

او در طی داستان درگیر مسائلی همچون دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و مسائلی از این دست می‌شود.

جالب است که در همه این موارد او از ماجراهایی که حول تحول ایران می‌افتد بی‌خبر و بی‌اعتنا است و مشغول به کار خودش است.

پایان پیام

کد خبر : 193721 ساعت خبر : 3:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=193721
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات