تعبیر خواب لپ تاپ؛ بدبختی و بی‌پولی و فلاکت

تعبیر خواب لپ تاپ؛ بدبختی و بی‌پولی و فلاکت

به گزارش گلونی اگر شخصی در خواب ببیند که لپ‌تاپ میخواهد نشان برآن است که به‌زودی کلیه‌اش را از دست می‌دهد.

اگر در خواب ببینید که لپ‌تاپ خریده‌اید، نشان برآن است که شما بسیار پولدار هستید. پیشنهاد می‌کنیم یکی هم برای خواب‌گزار ما بخرید تا خواب‌های دقیق‌تری تعبیر کند.

اگر در خواب دیدید که می‌خواهید لپ‌تاپ بخرید اما پول ندارید، نشان برآن است که شما قدر فرصت‌های زندگی‌تان را ندانستید. به یاد بیاورید زمانی که لپ‌تاپ به شما دادند و شما گفتید نمی‌خواهید. حالا اگر می‌توانید بروید بخرید.

شما مدام به این فکر می‌کنید که چند سال پیش می‌خواستید ۲۰میلیون تومان پول جمع کنید که ماشین برای خودتان بخرید. الان می‌خواهید ۶۰میلیون تومان پول جمع کنید تا یک لپ‌تاپ بخرید.

تعبیر خواب لپ تاپ

زیبا نیست؟ واقعاً زیبا نیست؟ من از شما می‌پرسم، آیا زیبا نیست؟

به‌راستی که زیباست. پس دست از سیاه نمایی بردارید و بروید جوانی کنید.

اگر در خواب دیدید که شخصی برای شما لپ‌تاپ هدیه آورده، نشان برآن است که او آدم غیر قابل اعتمادی است. لپ‌تاپ را در سرش بکوبید و سریعاً فرار کنید.

اگر در خواب دیدید که کلیه‌تان را فروختید و لپ‌تاپ خریدید نشان برآن است که شما با حقایق زندگی‌تان روبرو می‌شوید. باهمین حقایق بروید و جوانی کنید.

اگر در خواب دیدید که لپ‌تاپ دارید اما ناگهان خراب شده است و دیگر روشن نمی‌شود، نشان برآن است که شما به‌زودی سکته می‌کنید و به دیار باقی می‌شتابید. یادتان گرامی.

در مجموع دیدن لپ‌تاپ در خواب اشکالی ندارد.

پیشنهاد می‌کنیم خیلی نگران نباشید. هیچ کار خدا بی‌حکمت نبوده است. بی‌دلیل دو کلیه به ما نداده. در کنارش هم یک جشن گلریزون بگیرید و به خواسته‌تان برسید. در این میان جوانی کردن را از یاد نبرید.

پایان پیام

نویسنده: بیتا اشکانیان

کد خبر : 195918 ساعت خبر : 8:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=195918
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات