تعبیر خواب واکسن کرونا

تعبیر خواب واکسن کرونا

دیدن واکسن کرونا در خواب نشان بر بدبختی و بیماری و فلاکت است.

به گزارش گلونی اگر شخصی در خواب ببیند که واکسن کرونا را زده است، نشان برآن است که به‌زودی عقلش را از دست خواهد داد و تبدیل به اورانگوتان دریایی خواهد شد.

اگر در خواب ببینید که واکسن کرونا را در اختیارتان قرار داده‌اند اما شما آن را نمی‌زنید، نشان برآن است که شما با هوش و ذکاوت مثال زدنی خود، دست‌های پشت پرده شیاطین آدم‌خوار را رو کرده‌ و مانع از انقراض نسل بشر شده‌اید. احسنت بر شما.

اگر در خواب دیدید که شما واکسن کرونا را می‌خواهید اما آن را در اختیار شما قرار نمی‌دهند، نشان برآن است که همه به فکر سلامتی شما هستند. کسی نمی‌خواهد شما تبدیل به اورانگوتان دریایی شوید. پس قدردان باشید.

تعبیر خواب واکسن کرونا

اگر در خواب دیدید که واکسن کرونا را زده‌اید و تبدیل به آدم فضایی شده‌اید، نشان برآن است که کار، کار انگلیس است.

سریعاً انگلیس را از لیست کشور‌های محبوب‌تان در بازی فیفا حذف کنید تا بفهمند دنیا دست کیست و حساب کار دست‌شان بیاید.

اگر در خواب دیدید که واکسن کرونا را زده‌اید و در کمال ناباوری هیچ اتفاقی برای شما نیوفتاده است، نشان برآن است که واکسن تقلبی به شما زده‌اند وگرنه حتماً تبدیل به سوسکی، قورباغه‌ای چیزی می‌شدید.

اگر در خواب ببینید که واکسن کرونا آمده است و آن را رایگان به شما زده‌اند، شما هم سلامت و خوشحال هستید. نشان برآن است که شما مرده‌اید و در جهانی دیگر زندگی می‌کنید.

اینجا از این لوس بازی‌ها نداریم. واکسن اگر باشد گران است و شما نمی‌توانید بخرید. پس بهتر است انقدر قوی باشید که با بیماری‌ها بجنگید.

در مجموع دیدن واکسن کرونا را در خواب پیشنهاد می‌کنیم. انقدر در خواب واکسن کرونا را ببینید تا کسی دلش برای ما بسوزد و واکسن را به دست ما هم برسانند. گناه داریم.

پایان پیام

نویسنده: بیتا اشکانیان

کد خبر : 195015 ساعت خبر : 8:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=195015
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات