حباب مسکن در ایران باید ثبت گینس شود

حباب مسکن در ایران باید ثبت گینس شود

به گزارش گلونی یک کارشناس اقتصاد و مسکن با بیان اینکه سالیانه ۴ تا ۵ درصد به حاشیه‌نشینی در تهران افزوده می‌شود گفت: ۵۰ سال است همواره از حباب مسکن صحبت می‌شود اما این چه حبابی است که ۵۰ سال است نترکیده؟

البته نباید فراموش کنیم که حاشیه‌نشینی هم به خاطر گرانی افسارگسیخته مسکن است و هم به خاطر نبود امکانات و شغل در شهرستان‌ها.

نمی‌شود تمام امکانات و مشاغل را در پایتخت جمع کرد بعد انتظار داشت مردم از سراسر کشور برای یافتن شغل و زنده ماندن به تهران مهاجرت نکنند.

حباب مسکن در ایران باید ثبت گینس شود

حتا اگر قیمت مسکن به یک چندم کاهش یابد ولی شهرستان‌ها، روستاها و شهرهای کوچک در سراسر کشور فاقد امکانات ابتدایی باشند و جوانان آنها بی‌کار و درآمد بمانند، مطمئن باشید باز هم افزایش حاشیه‌نشینی در تهران ادامه خواهد داشت.

اما برگردیم به موضوع حباب. واژه حباب در سال‌های گذشته به قدری مستعمل و کلیشه‌ای شده که حال مردم از شنیدن نامش به هم می‌خورد. این روزها حباب به یک اِلمان تبدیل شده است.

المان ناتوانی و ناکارآمدی.

یعنی هر مدیر و مسئولی که کلمه حباب را به زبان بیاورد در افکار عمومی به یک مدیر ناتوان و ناکارآمد تبدیل خواهد شد.

مردم از او متنفر می‌شوند. حرف‌هایش را باور نمی‌کنند. تا تلویزیون چهره‌اش را نشان بدهد سریع کانال را عوض می‌کنند و خیلی حرف‌های مگو را در موردش می‌گویند.

خلاصه که از همین جا به تمام مدیران هشدار می‌دهیم، نه برای آرامش اعصاب ما بلکه برای محبوبیت خودتان هم که شده بی‌خیال این کلمه حباب بشوید.

دنبال برطرف کردن مشکل اصلی که نیستید حداقل زحمت بکشید و یک کلمه جایگزین برای حباب پیدا کنید که ما به آن آلرژی نداشته باشیم. اینطور شاید چند سال دیگر به زمان مدیریت خود اضافه کنید.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 194334 ساعت خبر : 9:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=194334
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات