خرم آباد همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد

خرم آباد همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد

  • مردم باید رعایت کنند تا از این شرایط بیرون بیاییم
  • مرکز لرستان همچنان در خطر است

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا: بر اساس تازه ترین بررسی‌های صورت گرفته چهار شهرستان استان از جمله مرکز استان همچنان در وضعیت نارنجی هستند.

به گزارش گلونی از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمدحسین فتایی با اعلام این خبر گفت: بر اساس تازه‌ترین بررسی‌های صورت گرفته و اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، شهرستانهای خرم آباد، پلدختر، ازنا و دلفان همچنان در وضعیت نارنجی بسر می‌برند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان بروجرد از وضعیت نارنجی خارج شده و هم اکنون در کنار شهرستان‌های الیگودرز، دورود، کوهدشت، سلسله، رومشگان و چگنی در وضعیت زرد قرار دارد.

وی افزود: بر همین اساس در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی، همچنان محدودیت‌های گروه شغلی ۳ و ۴ برقرار بوده و کارکنان دستگاه‌های دولتی به صورت شیفت‌بندی ۵۰ درصد در محل کار حضور خواهند داشت.

خرم آباد همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد

فتایی سپس ابراز داشت: در شهرستان‌های با وضعیت زرد نیز محدودیت‌ها برای گروه شغلی ۴ اجرا می‌شود و کارکنان نیز با تشخصی مدیر مربوطه، به صورت دو سوم در محل کار و مابقی به صورت دورکاری فعالیت خواهند نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان خاطر نشان ساخت: از تمامی مردم شریف استان می‌خواهیم با همدلی و همراهی، همچنان نسبت به رعایت محدودیت‌ها اهتمام ورزند تا انشاالله استان در وضعیت مطلوب‌تری قرار گیرد.

پایان پیام

کد خبر : 193902 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=193902
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات