دستگیری شکارچیان بز کوهی در سفید کوه خرم آباد

دستگیری شکارچیان یک رأس بز کوهی در سفید کوه خرم آباد

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری چهار نفر شکارچی که در ارتفاعات سفید کوه خرم آباد اقدام به شکار یک راس بز کوهی نموده بودند خبر داد.

به گزارش گلونی مهرداد فتحی بیرانوند گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد درتاریخ ۳۰ آذر ۹۹ با بیتوته شبانه در ارتفاعات این منطقه و پس از چند ساعت تعقیب و گریز، چهار نفر شکارچی را که اقدام به شکار یک راس بز کوهی نموده بودند دستگیر کردند.

فتحی گفت: از این متخلفین علاوه بر لاشه یک راس بز کوهی، دو قبضه اسلحه ام یک، ۴۰ عدد فشنگ، یک دستگاه دوربین و چند عدد کوله پشتی وادوات شکار کشف و ضبط شد.

فتحی بیرانوند اظهار داشت: پرونده این متخلفین شکار غیر مجاز پس از تنظیم صورت جلسه، جهت بازداشت و صدور رای قانونی و نیز اخذ جریمه زیست محیطی به میزان ۷۵۰ میلیون ریال به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رای قطعی به صورت امانی زیر نظر این اداره کل باقی می‌مانند.

دستگیری شکارچیان بز کوهی

وی با اشاره به فصل جفت گیری وحوش و حفاظت مداوم و مستمر از زیستگاههای حساس و مناطق تحت مدیریت استان گفت: محیط بانان پر تلاش استان لرستان به صورت شبانه روزی در مناطق حضور دارند و با هرگونه تخلف احتمالی با جدیت و بدون اغماض برخورد خواهند نمود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست نمود هر گونه تخلف در حوزه محیط زیست را به سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ گزارش داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

پایان پیام

کد خبر : 193868 ساعت خبر : 3:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=193868
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات