سریال قورباغه رفع توقیف شد

سریال قورباغه رفع توقیف شد

به گزارش گلونی علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت:

با پیگیری‌های ساترا و تعامل با قوه قضائیه سازوکار مناسب برای رفع دغدغه‌های مقام محترم قضایی صورت گرفت.

پلتفرم با رعایت فرآیندها می‌تواند سریال قورباغه را برای کابران عرضه کند.

سریال قورباغه رفع توقیف شد

پیش از این در روز ۲۴ آذرماه روابط عمومی نماوا اعلام کرده بود: «با وجود اینکه ۲۴ آذر از سمت سازمان سینمایی به عنوان روز انتشار اولین قسمت سریال «قورباغه» به بینندگان وعده داده شده بود، پخش این سریال علی‌رغم صدور پروانه نمایش از «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، اخذ مجوز از «سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا)»، دریافت تایید از «موسسه ناجی هنر»، فعلا به دستور قضایی (به منظور پایش و نظارت) متوقف شده است.

پاسخ دادستانی

دادستانی تهران نیز درباره خبری که نماوا منتشر کرد، توضیح داد و اعلام کرد: ادعاهای مطرح‌شده پیرامون توقیف یک سریال شبکه خانگی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صحت ندارد.

به گزارش گلونی از ایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:

«دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی مطرح شدن ادعاهایی پیرامون توقیف یک سریال شبکه خانگی اعلام کرد ادعاهای مطرح شده پیرامون توقیف این سریال از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صحت ندارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در پی انتشار برخی ادعاها مبنی بر توقیف یک سریال شبکه خانگی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، بدین وسیله اعلام می‌شود ادعاهای مورد اشاره صحت ندارد و پخش این سریال با توجه به گزارش‌های ضابطین و برخی ابهامات در مورد لزوم بررسی منشاء هزینه‌های تهیه و تولید این سریال پخش آن تا حصول نتیجه به تاخیر افتاده است.

پایان پیام

کد خبر : 194106 ساعت خبر : 9:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=194106
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات