شباهت آقازاده با ماجرای نجفی واقعیت دارد؟

شباهت آقازاده با ماجرای نجفی واقعیت دارد؟

«بوی خون» به قسمت ششم رسید

به گزارش گلونی ششمین قسمت از مستند «بوی خون» با بررسی موضوعات و سوژه های سیاسی اقتصادی که در سریال آقازاده مطرح است، امروز در فیلیمو و نماوا منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی این پروژه، ششمین قسمت مستند بوی خون با نام «باستی هیلز» با موضوع بررسی زمین خواری در اقصی نقاط ایران و همچنین واکاوای شبهات مربوط به تشابه کاراکتر دکتر امیر بحری و شهردار سابق تهران با حضور وحید اشتری؛ مهدی سلطانی سروستانی؛ عباس عبدی منتشر شد.

شباهت آقازاده با ماجرای نجفی واقعیت دارد؟

نماشای گلونی را دنبال کنید

مهدی سلطانی در این قسمت از ویژگی های نقش بحری و شبهاتی که در خصوص شباهت این کاراکتر به شهردار سابق تهران مطرج شده بود، سخن می گوید.

همچنین دیبا زاهدی نیز از نقش سارا حرف زده و پشت صحنه سکانس قتل او را نیز در این قسمت شاهد خواهیم بود.

وحید اشتری فعال اجتماعی و عباس عبدی پژوهشگر اجتماعی و سیاستمدار، مهمانان سیاسی این قسمت از «بوی خون» هستند.

«بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر با هدف بررسی پرونده های سیاسی – اجتماعی که در سریال «آقازاده» به آن ها پرداخته شده، ساخته می شود. این مستند که تهیه کنندگی آن را سید امیر موسوی نیا بر عهده دارد هر یک شنبه در سامانه فیلیمو و نماوا منتشر می شود.

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است.

در این سریال امین تارخ، امیر آقایی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، محمدمهدی سلطانی سروستانی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور، محمدحسین لطیفی , پردیس پورعابدینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 196789 ساعت خبر : 12:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=196789
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات