قالیباف و سفر همزمان به دو استان

قالیباف و سفر همزمان به دو استان

به گزارش گلونی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی بر استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه شهرکرد شد. بله درست خواندید. شهرکرد.

این خبری است که کانال تلگرامی ایشان منتشر کرد تا مخاطب از خود بپرسد بالاخره آقای قالیباف به کجا سفر کردند؟

نظارت قالیباف میدانی است
نظارت قالیباف میدانی است

قالیباف و سفر همزمان به دو استان

مگر نباید ایشان برای نظارت بر استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج بشوند؟ مگر شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیست؟ پس چه اتفاقی افتاده است؟

خلبان اشتباهی در فرودگاه شهرکرد فرود آمده است؟ مدیر کانال آقای قالیباف اسم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را بلد نبوده است؟

تیم حفاظتی آقای قالیباف مثلا خواستند رد گم کنند؟ یا خود ایشان گفتند حالا که تا اینجا آمدیم یک سر هم برویم چهارمحال و بختیاری؟

یک لحظه چهره مسئولان شهرکرد را تصور کنید که خیلی راحت نشستند داخل اتاق کارشان و دارند چایی می‌نوشند، ناگهان در خبرها می‌بینند رئیس مجلس وارد فرودگاه شهرشان شده است.

فکرش را بکنید قند می‌پرد داخل گلویشان و سراسیمه از اتاق می‌زنند بیرون.

از آن سو مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد که داخل فرودگاه منتظر هستند با دیدن این خبر ناراحت می‌شوند و فرودگاه را ترک می‌کنند.

اگر هم آقای قالیباف کنارشان باشد و بعد خبر را ببینند تصور می‌کنند این فردی که به شهرشان آمده قالیباف نیست و بدل ایشان است.

با خودشان می‌گویند خب کانال تلگرامی رئیس مجلس که دروغ نمی‌گوید. پس این کیست که شبیه آقای قالیباف است و یک ته‌لهجه مشهدی هم دارد؟

چقدر خوب نقش رئیس مجلس را بازی می‌کند. ناگهان می‌پرند و لپ آقای قالیباف را می‌کشند تا ماسک و گریم را از روی چهره‌اش بردارند ولی هرچی می‌کشند اوضاع خیط‌تر می‌شود.

در آخر باید بگوییم ای کاش مسئولان ما برای از این استان به آن استان رفتن و حضور در میدان آنقدر عجله نداشته باشند تا حداقل مدیر کانال خبری‌شان فرصت کند یک مسئله ساده را در گوگل جست‌وجو کند و متوجه شود مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دقیقا کجاست.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 197374 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=197374
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات