نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی بوی باران

نمایشگاه تاریخ دهم دی‌ماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی بوی باران به میزبانی گروه هنری افروز از روز جمعه پنجم دی افتتاح شد.

به گزارش گلونی ۳۰  اثر از هنرمندان سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارد که تا تاریخ دهم دی‌ماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

آثار موجود در این نمایشگاه با ایده‌ها و اجراهای متفاوتی از هنرمندان استان‌های اصفهان، گیلان، خراسان رضوی، تهران و شیراز ارائه شده است.

در این نمایشگاه‌ از انواع سبک‌های رئالیسم،‌ مدرنیسم،‌ فتورئالیسم، مینیاتور، کوبیسم و حجم چوب استفاده شده است که علاقه‌مندان می‌توانند در محیط گالری «گل‌های داودی» که محیطی مناسب برای برگزاری نمایشگاه است، این آثار را مشاهده کنند.

تکنیک‌های به کار رفته در نقاشی‌های این نمایشگاه آبرنگ، مدادرنگی، پاستل، رنگ روغن، پنبه روغن، سیاه‌قلم، مینیاتور روی چرم، خودکار، روان‌نویس، اکولین، آب مرکب، راپید و اکریلیک هستند.

در این نمایشگاه اثر تجسمی آزاده یعقوبی به نمایش در آمده که پیش از این در نمایشگاه‌های لوور و کن فرانسه حضور داشته است.

گروه هنری افروز از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت نمایشگاه‌های مختلفی را در ایران و کشورهای دیگر برگزار کرده است.

از جمله نمایشگاه‌هایی که این گروه هنری در آن شرکت داشته است می‌توان به نمایشگاه «آنلاین آمریکا» که – هم‌اکنون نیز در حال برگزاری  است-، نمایشگاه اصفهان و نمایشگاه مشهد اشاره کرد.

همچنین گروه هنری افروز قرار است در سال آینده نمایشگاه‌هایی را در کیش، اصفهان و ترکیه برگزار کند.

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی بوی باران

آرش افروزی نمایشگاه‌گردان این نمایشگاه گفت: بیشتر هنرمندانی که در این نمایشگاه همراه ما هستند، کار خود را با گروه هنری افروز آغاز کرده‌اند و این مایه مباهات است که آثار هنرمندان ما در نمایشگاه‌های مختلف بین‌المللی به نمایش در خواهد آمد.

وی در ادامه گفت: گروه هنری افروز در بهمن‌ماه سال جاری در تهران یک نمایشگاه دیگر نیز برگزار خواهد کرد و سپس خود را برای نمایشگاه ترکیه آماده خواهد کرد.

گفتنی است نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی بوی باران به میزبانی گروه هنری افروز تا پایان روز دهم دی‌ماه در محل گالری داودی به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، بین خیابان حافظ و شهید نجات‌اللهی، پلاک ۲۶۳ طبقه اول میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

آرش افروزی، زیور قزوینیان، آزاده یعقوب‌پور، فیروزه گوهریان، محمد غزازانی، الهام غزازانی، شهرزاد شمس، آریان منصور، زهرا غیاثی، رعنا برهانی، سایه سلطانی، هدیه حق‌جو، زهرا خورشاهی، ‌مائده کیهان، شیما عظیم‌بیک، آزاده حسین‌جانی و سمیرا حسین گرکانی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

پایان پیام

گزارش‌گر: میثم کریمی

کد خبر : 195559 ساعت خبر : 11:52 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=195559
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات