آقازاده های ورزشی در بوی خون

آقازاده های ورزشی در بوی خون

با تقدیم به علی انصاریان و مهرداد میناوند بوی خون تمام شد.

گفتگو با بهرنگ توفیقی و امین حیایی در قسمت پایانی «بوی خون»

در بخش گفتگوی سیاسی نیز سید جواد میری جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره پدیده آقازادگی از منظر جامعه شناختی صحبت می‌کند.

نماشای گلونی را دنبال کنید

در قسمت پایانی «بوی خون» که به علی انصاریان و مهرداد میناوند تقدیم شده، پرونده آقازاده‌های ورزشی باز می‌شود و بهرنگ توفیقی و امین حیایی نیز از «آقازاده» می‌گویند.

آقازاده های ورزشی در بوی خون

به گزارش گلونی در این قسمت با نام «آفساید» سید احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس از آقازاده‌های این حوزه می‌گوید و دست به افشاگری می‌زند و از اینکه آنها چه ضربه‌هایی به فوتبال و ورزش زده‌اند و چگونه برای رسیدن به پول و جایگاه سیاست‌گذاری ورزشی را خط‌دهی می‌کنند، می‌گوید.

در بخش گفتگوی سیاسی نیز سیدجواد میری جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره پدیده آقازادگی از منظر جامعه شناختی صحبت می‌کند.

همچنین امین حیایی بازیگر نقش بهرامی درباره حضور متفاوت خود در سریال آقازاده سخن گفته و به عنوان جمع‌بندی این مستند نیز بهرنگ توفیقی کارگردان سریال از متن تا حاشیه سریال حرف زده است.

«بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی، نویسندگی احمد رنجبر و تهیه‌کنندگی سید امیر موسوی‌نیا با هدف بررسی پرونده‌های سیاسی اجتماعی که در سریال «آقازاده» مطرح شده، هر یکشنبه در سامانه‌های فیلیمو و نماوا منتشر و همزمان روی سوپر اپلیکیشن روبیکا بارگذاری می‌شود.

آقازاده درامی عاشقانه است که به موضوعات چالش برانگیز اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز می‌پردازد و قصه‌ای معمایی، پر التهاب و جذاب را روایت می‌کند.

فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی انجام شد.

پایان پیام

کد خبر : 204159 ساعت خبر : 12:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=204159
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات