آلبوم میهن سالار عقیلی را دانلود کنید

آلبوم میهن سالار عقیلی را دانلود کنید

تصنیف «میهن» که یکی از قطعات این آلبوم و یکی از قطعات خاطره‌انگیز است که پیش از این «محمدرضا شجریان» و «علیرضا افتخاری» آن را خواننده بودند.

آلبوم میهن سالار عقیلی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم میهن اثری به آهنگسازی محمد جلیل عندلیبی و آواز سالار عقیلی است که در اسفندماه ۱۳۹۵ منتشر شد.

قطعات این آلبوم به ترتیب تصنیف صبوحی‌زدگان، ساز و آواز: اصفهان، پیش درآمد صبوحی، اصفهان، ساز و آواز، اصفهان به شور، تصنیف میهن ای میهن، ساز و آواز: شور، تصنیف وطنم خوشتر: شور، ساز و آواز: شور فرود به اصفهان و تصنیف بمیرید بمیرید هستند.

نوازندگان آلبوم میهن از امیرحسین رضا، محمد جلیل عندلیبی، علی چراغچی، فرشید فرهمند حسن زاده، ارسلان کامکار، هادی آرزم، رسول بهبهانی، مینو افتاده، علیرضا خورشیدفر، کریم قربانی، احمد خاک‌طینت، فرهاد عندلیبی، آراس رجبی، پارسا احتشامی، ابوالفضل اصولی، رهی سینکی، شهریار فریوسفی، مجید محیط، فرشاد رستمی، همایون پشتدار، سالار عندلیبی، سانوا عندلیبی و افروز روستا هستند.

سالار عقیلی یکی از خوانندگان موفق در حوزه موسیقی سنتی است و در سال‌های اخیر آثار مهمی را خلق کرده است.

او با بازخوانی قطعات قدیمی و اجرای موسیقی سنتی با اشعار نو و تازه توانسته است گامی بلند در راستای ارتقای موسیقی سنتی بردارد.

با دانلود قانونی آلبوم میهن از این خواننده و عوامل تولید آلبوم حمایت کنیم.

سالار عقیلی در ۱۱ آذر سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. وی دانش‎‌آموخته هنرهای دراماتیک از دانشگاه هنر و معماری است.

به دلیل علاقه به آواز این رشته را به طور جدی زیر نظر «صدیق تعریف» دنبال کرده و ردیف‎‌‎های آوازی را فراگرفت. وی اولین کنسرت خود را به طور حرفه‎‌ای در فرهنگسرای شفق اجرا کرد.

سالار عقیلی در دوران فعالیت‎ هنری خود با هنرمندان و گروه‌‎های موسیقی زیادی همکاری داشته است که از جمله آن‎ها می‎توان به گروه دستان به سرپرستی «حمید متبسم»، ارکستر ملی ایران به رهبری «فرهاد فخرالدینی» و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «مجید انتظامی» و «نادر مشایخی» اشاره کرد.

پایان پیام

کد خبر : 204331 ساعت خبر : 11:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=204331
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات