بهروز افخمی؛ کرونا و کار کار انگلیسی هاست

بهروز افخمی و کار کار انگلیسی هاست

به گزارش گلونی اظهارات جنجالی بهروز افخمی درباره ماسک زدن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با واکنش‌های مختلفی در میان اصحاب رسانه و مردم در شبکه‌های مجازی همراه بود.

نماشای گلونی را دنبال کنید

خیلی‌ها اظهارات او را تندروی خودخواهانه و غیرکارشناسانه خواندند و برخی دیگر با الفاظ تندتری نسبت به این مصاحبه واکنش نشان دادند.

آنچه در این میان کمتر مورد توجه قرار گرفته، آن است که کرونا به هر حال روزی از دنیای ما رخت برخواهد بست.

اما در تمام تاریخ توهم توطئه یا اظهارات غیردقیق و قضاوت‌های عجولانه، شبیه نیشتر به جان علم و آگاهی و پیشرفت و صلح افتاده است.

پخش این مصاحبه، آن هم در روزهایی که همین اهالی سینما و همکاران جناب افخمی سوگوار هنرمندانی مثل پرویز پورحسینی، کریم اکبری مبارکه، علی انصاریان و … هستند که قربانی همین ویروس شده‌اند، نوعی بی‌حرمتی نسبت به آن‌هاست.

در روزهایی که همچنان گوهرخیراندیش و دیگرانی از همین جمع، با این ویروس شوم دست و پنجه نرم می‌کنند، گله مندی جناب افخمی از تحمیل ماسک و شلوغ نبودن جشنواره، معنایی جز بی مبالاتی ایشان ندارد.

این کارگردان محترم که سابقه اظهارات جنجالی‌شان به اجرای برنامه‌های نقد سینما بازمی‌‌گردد، اینبار خودشان را در زمینه سیاست و علم و جامعه‌شناسی و … یکجا، صاحب‌نظر دانسته‌اند.

یک تنه دلیل آغاز و همه‌گیری جهانی کرونا را کشف و اعلام کرده‌اند و ضمنا در حرکتی دایی‌جان ناپلئونی وار انگلیس و امریکا را نیز در ایجاد وحشت جهانی و توطئه پاندمی، مقصر شناخته‌اند.

کاش ساز و کاری وجود داشت که دست‌کم رسانه یا تریبون رسمی در اختیار چنین افرادی قرار نمی‌گرفت.

کاش وزارت بهداشت و ستاد کرونا یا هر ارگان مسئولی، حرف‌‌های غیرمسئولانه چنین افرادی را محکوم می‌کرد.

البته آقای وزیر یک توییت کرده‌اند اما به نظر کافی نمی‌رسد.


پایان پیام

کد خبر : 203936 ساعت خبر : 1:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=203936
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

اگر قرارست مثل همین کامنت قبلی، کامنتها را سانسور کنید؛ همان‌بهتر که از خیر نوشتنش گذشت.

تحمیل این است آقای افخمی. لابد یادت هست که چطور آقای تقوایی را حذف و تو رو به سریال کوچک جنگلی تحمیل کردند. تو همیشه تحمیل شدی.