دانلود آلبوم فریاد آرامش سیامک خواهانی از گلونی

دانلود آلبوم فریاد آرامش سیامک خواهانی از گلونی

دومین آلبوم مستقل سیامک خواهانی (ویولونیست و از اعضای گروه آریان) با عنوان «فریاد آرامش»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری نوخسروانی باربد، منتشر شد.

دانلود آلبوم فریاد آرامش

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم اینسترومنتال، سولوی ویولن و ارکستر است که آهنگسازی و تک‌نوازی ویولن بر عهده خود سیامک خواهانی بوده است.

تنظیم قطعات آن را نینف امیرخاص (یکی از اعضای گروه آریان)، شهاب حسینی و علی اسماعیلی بر عهده داشته‌اند.

آرش سعیدی، فرزاد فخرالدینی، آیدین نظمی، سیامک خواهانی، پیمان جوانمرد، نینف امیرخاص، فیروز ویسانلو و علی اسماعیلی به عنوان نوازنده در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

موسیقی بی کلام نوعی از موسیقی است که بسیاری از مردم آن را برای آرامش خود انتخاب می‌کنند.

ساز ویلن نیز این آرامش را دوچندان می‌کند و این آلبوم می‌تواند اثری ارزشمند همراه با آرامش برای علاقه‌مندان به این نوع موسیقی باشد.

سیامک خواهانی درباره آلبوم فریاد آرامش می‌گوید: «شاید برخی پس از شنیدن آثار فکر کنند که غمگین است ولی در آلبوم من فضای غمگین به هیچ وجه وجود ندارد.

اصطلاحی که من برای تشریح فضای کار‌ها به کار می‌برم این است که کار‌ها، فکری هستند. یعنی شما را به فکر وادار می‌کند و تصویری را که دوست داشته باشید، می‌بینید.

هر مخاطب نسبت به تصویری که از خود و زندگی دارد، می‌تواند قطعات «فریاد آرامش» را گوش کند. پشت هر کدام از آثار هم ساعت‌ها تفکر برای تولید وجود دارد.

فضای شاد هم داریم ولی تمام هدف این بوده که آرامش را به مخاطب هدیه دهیم، به دلیل اینکه در زندگی امروز ما آرامش فراموش شده است.»

شایسته است با دانلود قانونی این اثر از عوامل تهیه این آلبوم حمایت کنیم.

علاقه‌مندان به موسیقی بی‌کلام می‌توانند با دانلود این اثر از سایت‌های قانونی از تولید قطعات بی‌کلام حمایت کنند.

پایان پیام

کد خبر : 204103 ساعت خبر : 11:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=204103
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات