زمان پخش شام ایرانی تغییر کرد

زمان پخش شام ایرانی تغییر کرد؛ فصل جدید رئالیتی‌شو سعید ابوطالب یکشنبه‌ها پخش می‌شود.

«شام ایرانی» که از این به بعد یکشنبه شب‌ها به فیلیمو و نماوا می‌آید، فصل نهم خود را با حضور بازیگران محبوب طنز از امشب آغاز می‌کند.

به گزارش گلونی فصل نهم «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور هومن برق نورد، بهنام تشکر، نصرالله رادش و شهاب عباسی ساخته شده است.

زمان پخش شام ایرانی

سایر ویدیوها در نماشای گلونی 

به جز رادش دیگر شرکت کننده‌های این فصل جزو رقبای «شب‌های مافیا» ابوطالب نیز بوده‌اند و حالا حضور در کنار یکدیگر را در فضایی دوستانه و البته سرشار از طنز و شوخی تجربه می‌کنند.

میزبان شب اول «شام ایرانی» هومن برق نورد است و مهمانی خانه او از ساعت ۲۰ امروز یکشنبه ۱۲ بهمن در فیلیمو و نماوا پخش می‌شود.

تاکنون ۸ فصل این مجموعه به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران شناخته شده سینما، تلویزیون و تئاتر از جمله علیرضا خمسه، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، علی مسعودی، میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی، بهاره رهنما، شهرزاد کمال‌زاده، فلور نظری، فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری و همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده است.

«شام ایرانی» پیش از این پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۰ در وی‌او‌دی‌های فیلیمو و نماوا و سپس به صورت دی‌وی‌دی پخش می‌شد.

ساخت فصل‌های جدید مجموعه شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب از زمستان سال ۱۳۹۸ کلید خورد و پخش آن از ۲۹ اسفند همان سال هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی و توسط اپلیکیشن‌های فیلیمو و نماوا آغاز شد.

این برنامه برای عرضه در رسانه خانگی ساخته شده ‌است و خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی، بازیگران سینما و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این برنامه باهم رقابت می‌کنند.

برای تماشای این مجموعه اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 202715 ساعت خبر : 4:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=202715
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات