ساعت محدودیت تردد شبانه یک ساعت کاهش یافت

ساعت محدودیت تردد شبانه یک ساعت کاهش یافت

درحالی‌که فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ امروز از تغییر زمان طرح محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۱:۳۰ خبر داد، رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا ساعتی پیش اعلام کرد: ساعت محدودیت‌های تردد شبانه همچنان از ۲۱ تا ۴ صبح است و تغییری نکرده، فقط از ساعت ۴ صبح به ساعت ۳ صبح تغییر یافته است.

به گزارش گلونی برخی رسانه ها از لغو اعمال محدودیت تردد شبانه در تهران با توجه به شرایط آبی خبر داده بودند که فرمانده نیروی انتظامی آن را رد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اجرای طرح زیست شبانه، گفت: هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید امنیت مردم را در نظر بگیریم.

زیست شبانه یعنی برخی از اماکن شبانه فعال باشند، لذا باید امنیت مردم را در نظر داشت و تا زمانی که به این موضوع اهمیت داده نشود، امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: اصنافی که شبانه فعالیت دارند خلاف قانون عمل می‌کنند و ساعت شروع محدودیت‌های تردد شبانه همان ساعت ۲۱ است و تمامی اصناف باید تابع قانون باشند.

ساعت محدودیت تردد شبانه

گفتنی است همزمان با شیوع ویروس کرونا و قرمز و نارنجی شدن وضعیت شهر‌ها و استان‌های سراسر کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا بر آن شد تا به منظور جلوگیری هرچه بیشتر از شیوع این ویروس و تردد بی رویه شهروندان تصمیماتی را اتخاذ کند.

بر همین اساس مقرر شد در شهر‌های سراسر کشور محدودیت تردد شبانه برای خودرو‌ها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح اجرایی شود که با توجه به صحبت‌های فرمانده نیروی انتظامی به ساعت ۲۱ تا ۳ صبح تغییر یافت.

در این مدت محدودیت تردد شبانه در تمام شهر‌ها و استان‌های کشور اجرا شد و به دنبال آن وضعیت قرمز برخی شهر‌ها به نارنجی، زرد و آبی تغییر پیدا کرد و آمار مبتلایان به کرونا کاهش یافت، اما در ادامه روند شیوع دوباره افزایش یافت و همین موضوع باعث شد منع تردد‌ها کماکان ادامه یابد.

پایان پیام

کد خبر : 203191 ساعت خبر : 10:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=203191
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات