عذرخواهی عادل فردوسی پور به خاطر ملاقات ناگهانی با پرستویی

عذرخواهی عادل فردوسی پور به خاطر ملاقات ناگهانی با پرستویی

در نخستین روز برگزاری‌ جشنواره فیلم فجر پیش از نمایش فیلم سینمایی «بی‌همه چیز» در سالن برج میلاد، عوامل این فیلم مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند که عادل فردوسی‌پور هم در کنار آن‌ها قرار داشت.

به گزارش گلونی عادل فردوسی‌پور به تماشای فیلم «بی همه چیز» نشست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جشنواره زیر ذره‌بین رفت.

حرکت عجیبی اما در این ملاقات صورت گرفت؛ جایی که «پرویز پرستویی» هنگام خوش‌وبش با عادل، بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی، ماسک خود را برداشت.

عادل در این باره می‌گوید: «فیلم بی همه چیز را دیدم و به نظرم فیلم خوبی بود. در تمام مدت ماسک روی صورتم بود به جز زمانی که عکاسان برای عکس گفتند که ماسک را برداریم. من هم فقط ۳۰ ثانیه ماسکم را برداشتم. درست این بود که این کار را نمی‌کردم.. مدت‌ها پرویز خان پرستویی را ندیده بودم یک لحظه ناخوداگاه پروتکل‌ها فراموش شد از این بابت عذرخواهی می‌کنم».

عذرخواهی عادل فردوسی پور

نماشای گلونی را دنبال کنید

مهم‌ترین موضوعی که تا آخرین لحظات، برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را با شَک و تردید روبه‌رو کرد، مسئله کرونا و نحوه برگزاری جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود که با بررسی‌های زیاد، برای رعایت پروتکل‌ها تدابیری اتخاذ شد.

در این میان تصاویری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد که نشان از نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی به ویژه از سوی اهالی رسانه و هنرمندان در محل برگزاری جشنواره فجر داشت.

علیرضا وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت با انتشار توئیتی اعلام کرد که تمامی ضوابط مثل تمام مشاغل و فضاها به مسئولان جشنواره ابلاغ شده و متعهد شدند که پروتکل‌ها را رعایت کنند. قطعا این تصاویر، تخلف از اجرای پروتکل‌هاست و مسئولان برگزاری جشنواره باید پاسخگو باشند.

در پاسخ ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که دروغ‌پراکنی چند رسانه و فرد منفعت‌طلب علیه جشنواره و جوسازی پیرامون رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در مرکز همایش‌های برج میلاد از نقاط تاریک روز اول جشنواره فیلم فجر بوده است.

پایان پیام

کد خبر : 203213 ساعت خبر : 7:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=203213
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات