غیبت موجه با بازی میترا حجار توقیف شد؟

غیبت موجه با بازی میترا حجار توقیف شد؟

در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر و پس از اعلام لیست فیلم‌های نهایی شرکت کننده در داوری این رویداد، تعدادی از فیلم‌ها مشکل ممیزی را سد راه ورود فیلم‌های‌شان به جشنواره دانستند و از واژه «توقیف» استفاده کردند.

به گزارش گلونی دست اندرکاران فیلم غیبت موجه عباس رافعی هم با ادعای اینکه «شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی مانع حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر شده است»، توسط روابط عمومی فیلم‌شان متنی را از قول میترا حجار، بازیگر این فیلم منتشر کردند که در بخش‌هایی از آن مطرح شده است که این فیلم به دلایل ناموجه توقیف شده است.

آنها نوشتند: «این که فیلمی به دلیل نمایش دادن واقعیت‌های جاری در سطح جامعه، امکان نمایش را از دست بدهد، هم تعجب‌آور است و هم تاسف‌آور».

غیبت موجه میترا حجار

فیلم سینمایی غیبت موجه طبق اعلام سازندگان فیلم، داستان راز‌آلود زنی را روایت می‌کند که در جامعه امروز ایران در جست‌وجوی گمشده‌اش است؛ اما در هر مقطع از این جست‌وجو با واقعیت‌هایی روبه‌رو می‌شود که در یافتن گمشده‌اش مصمم‌تر می‌شود.

در نهایت در می‌یابد که غیبت گمشده‌اش موجه است و حاصل این جست‌وجوها یافتن خودش بوده، همچون «سی مرغ» عطار که در می‌یابند «سیمرغ» خودشان هستند.

ابوالفضل پورعرب که به علت بیماری غیبتش در سال‌های اخیر در سینمای ایران موجه بوده در کنار میترا حجار، علی اوجی، امیررضا دلاوری، حسن زارعی، احمد رضا اسعدی، زهرا میرزایی، آیسان کرمی، مهری آل آقا، مسعود رضایی، احمد پورخوش، امیر شریعت، حسام شریفی، سعید در آینده، زنده‌یاد سعید گمار، یاسین کلاته، پیمان احمدزاده ماه‌جبین، پرستو رفیعی، مرضیه کوهی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

گفتنی‌ست میترا حجار بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در نقشی کوتاه در فیلم غریبانه ساخته احمد امینی آغاز کرد.

او بلافاصله همکاری با کارگردان‌های بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی را تجربه کرد.

پایان پیام

کد خبر : 201684 ساعت خبر : 1:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=201684
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات