موزه تاریخ طبیعی رشت با طراحی فوق‌العاده زیبا

موزه تاریخ طبیعی رشت با طراحی فوق‌العاده زیبا

به گزارش گلونی موزه تاریخ طبیعی رشت با طراحی فوق‌العاده زیبا مکانی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است تا مردمانی که نمی‌توانند از نزدیک نظاره‌گر حیات وحش و جانوران در طبیعت باشند بتوانند آنها را مشاهده کرده و اطلاعات دقیقی از آنها به دست آورند.

در این موزه نام و ویژگی‌های هر موجودی کنار آنها ذکر شده است.

در نتیجه محققان نیز می‌توانند برای آگاهی بیشتر در مورد گونه‌های مختلف جانوران و زیستگاه آنها به این موزه رفته و اطلاعات خود را بالا ببرند. با ما همراه باشید.

موزه تاریخ طبیعی رشت

این موزه زیبا و دیدنی در فضایی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع در دو طبقه بنا شده است. این موزه تاریخی و زیبا در سال ۱۳۵۷ در ساختمان اداره کل حفاظت محیط زیست تاسیس گردید. اگر به رشت رفتید تماشای این موزه بسیار زیبا و دیدنی را هرگز از دست ندهید با ما همراه باشید تا شما را با بخش‌های مختلف موزه آشنا کنیم.

بخش‌های مختلف موزه

در این موزه بخش‌های بسیار و متنوعی در معرض دید عموم قرار گرفته‌ و از جمله این بخش‌ها بازسازی زیستگاه‌ها است که در آن ۶ صحنه از زیستگاه‌های حفاظت شده استان گیلان به نمایش گذاشته شده است.

در بخش پرندگان این موزه ویترین‌های بسیاری وجود دارد که در آن‌ها بیش از ۱۲۰ گونه پرنده از جمله پرندگان شکاری، ماکیان سانان و پرندگان شاخه‌نشین به نمایش گذاشته شده است. همچنین ۴۵ گونه آبزی را می‌توان در این موزه تماشا کنید.

بازدید از موزه

روزهای بازدید در هفته: تمامی روز‌های هفته به جز جمعه‌ها

روزهای تعطیل: روزهای تعطیل رسمی

ساعت‌های بازدید از موزه: از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰

چگونه به این مکان برویم؟

نشانی: رشت، خيابان رسالت، اداره كل حفاظت محيط زيست

تلفن تماس: ۸۸۲۴۶۲۶ – ۰۱۳۱

با گوگل مپ به موزه تاریخ طبیعی رشت بروید

پایان پیام

نویسنده: محمد شهبازی 

کد خبر : 204471 ساعت خبر : 10:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=204471
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات