نسیم وصل همایون شجریان را دانلود کنید

نسیم وصل همایون شجریان را دانلود کنید

آلبوم نسیم وصل با صدای همایون شجریان و آهنگسازی محمدجواد ضرابیان اردیبهشت ماه ۱۳۸۲ توسط شرکت دل آواز منتشر شد.

نسیم وصل همایون شجریان

این آلبوم را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم اولین اجرایی‌ است که همایون شجریان به تنهایی خوانندگی آن را برعهده داشته و در هشت قطعه تهیه و تنظیم شده است.

بخش اول این آلبوم در «دستگاه همایون» و «بیات اصفهان» شامل قطعات، تصنیف «هوای گریه» با شعری از «سیمین بهبهانی»، آواز «نسیم سحر» با همنوازی تار «شهرام میرجلالی» و غزلی از سعدی، تصنیف «خانه سودا» با غزلی از مولاناست.

بخش دوم این آلبوم شامل پنج تصنیف در «دستگاه شور» می‌باشد که عبارتند از: عشق از کجا (غزلی از مولانا)، حاصل عمر (از رهی معیری)، تصنیف دفتر دل و سکوت (از فریدون مشیری) و نسیم وصل از (رهی معیری).

سایر هنرمندان آلبوم نسیم وصل:

  • نوازندگان: همایون شجریان، ارسلان کامکار، علی رحیمیان، هادی آرزم، رسول بهبهانی، سینا جهان‌آبادی، کریم قربانی، علیرضا خورشیدفر، شاهین یوسف‌زمانی، ناصر رحیمی، سعید اتوت، بیژن کامکار، شهریار فریوسفی، سیامک نعمت‌ناصر، کامبیز گنجه‌ای، بهروز الوندی‌پور، تهمورس پورناظری، پریچهر خواجه و شهرام میرجلالی
  • تنظیم‌کنندگان: محمدجواد ضرابیان و سینا جهان آبادی
  • ترانه سرایان: سیمین بهبهانی، رهی معیری، سعدی، مولانا و فریدون مشیری
  • خواننده: همایون شجریان

این آلبوم از طرف شرکت دل‌آواز منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

با دانلود قانونی این آلبوم ارزشمند و شنیدنی، حقوق مادی و معنوی آن را رعایت کنیم.

همایون شجریان در سال ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. در سال‎‌های اخیر با همکاری برادران پورناظری آثاری را ارائه داده است که برخی از آن‌ها مانند «چرا رفتی» و «با من صنما» مورد استقبال چشم‌گیر مردم قرار گرفته است.

آخرین همکاری همایون با برادران پور ناظری تاکنون در آلبوم رگ خواب بوده که آن هم مانند سایر آثار مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت.

پایان پیام

کد خبر : 203501 ساعت خبر : 11:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=203501
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات