نگاه من محسن یگانه آلبومی در سبک پاپ

نگاه من محسن یگانه آلبومی در سبک پاپ

چهارمین آلبوم رسمی محسن یگانه، نگاه من نام دارد. مانند آلبوم‌های قبلی این هنرمند ترانه‌‌سرایی و آهنگسازی تمام قطعات این آلبوم را خود محسن یگانه برعهده دارد.

نگاه من محسن یگانه

این آلبوم را دانلود کنید

به گزارش گلونی محسن یگانه در ۱۴ آبان ۱۳۹۳ صاحب فرزند دختری به نام «نگاه» شد و به همین سبب نیز نام «نگاه من» را برای این آلبوم برگزید.

علی ثابت، اشکان آبرون، احسان حبیب، پازل بند و محسن یگانه تنظیم کنندگان این آلبوم هستند که در این میان سهم خود یگانه با ۵ قطعه از بقیه بیشتر است.

نکته جالب توجه این آلبوم غیاب «شهاب اکبری» است که در سه آلبوم قبلی محسن یگانه حضور پررنگی داشت. برخلاف سه آلبوم قبلی یگانه این آلبوم هیچ ملودی خارجی‌ای ندارد.

میکس و مسترینگ تمام قطعات آلبوم نگاه من را «آرش پاکزاد» انجام داده است.

شرکت «آوای فروهر» صاحب امتیاز این آلبوم است و شرکت «دنیای هنر» نیز آن را پخش و توزیع کرده است.

وبلاگ رسمی یگانه درباره این اثر نوشته‌است: «این آلبوم فضای احساسی‌تری خواهد داشت. در عین حالی که تلاش شده قشرهای مختلف بتوانند با قطعاتی از این آلبوم ارتباط برقرار کنند، بی‌شک مقصود از پخش این آلبوم نه انفجار و نه تسخیر بازار موسیقی و نه هیچکدام از این دست تبلیغات تو خالی‌ست… یک آلبوم دلی برای بهتر کردن حال دل شماست، اگر نیاز داشتید، نه بیشتر…»

محسن یگانه متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس است.

برای اولین بار صدای وی در آهنگی به همراه محسن چاوشی به نام «نشکن دلمو» شنیده شد.

محسن یگانه چند سال آهنگ‌های خود را به صورت اینترنتی منتشر می‌کرد که بعد از تصمیم مجددش تصمیم به اخذ مجوز از وزارت ارشاد اسلامی گرفت.

بعد از یک سال سکوت و کش‌ و قوس‌های زیاد در مرداد ۱۳۸۷ آلبوم «نفس‌های بی‌هدف» را روانه بازار کرد.

پایان پیام

کد خبر : 202258 ساعت خبر : 11:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=202258
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات