آلبوم به آفتاب سلامی دوباره منتشر شد آن را دانلود کنید

آلبوم به آفتاب سلامی دوباره منتشر شد آن را دانلود کنید

این مجموعه دوباره اثر جدیدی با موسیقی جواد بطحایی، اشعار نوذر پرنگ و دکلمه عالم اسرافیلی است.

آلبوم به آفتاب سلامی دوباره

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این مجموعه در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی و شامل دو بخش شوشتری و سه‌گاه است.

جواد بطحایی درباره این اثر می‌گوید: «در تابستان ۸۵ هنوز زمان زیادی از درگذشت زنده‌یاد نوذر پرنگ نگذشته بود. صرفا برای اینکه اشعار ایشان را در تنهایی خودم بشنوم از خانم اسرافیلی خواستم آنها را دکلمه کند. ایشان در استودیو فی‌البداهه اشعاری را انتخاب کردند و خواندند و من همزمان شوشتری نواختم.

اما سه‌گاه با فاصله زمانی از آن روز ضبط شد. بعد از چند سال با شنیدن و بازنگری اثر متوجه شدم که از احساس لطیف و پیوستگی خاصی که محصول احساس و حال درونی است برخوردار است. لذا آلبوم به همان صورت تقدیم دوستداران شعر و موسیقی می‌گردد.».

شایسته است با دانلود قانونی حقوق مادی و معنوی این اثر را رعایت کنیم.

جواد بطحایی متولد ۱۳۳۶ در مشهد است. وی آهنگساز و نوازنده سنتور است و در خانواده ای هنر دوست چشم به جهان گشود.

پدر و برادرانش با موسیقی آشنا و اولین معلمان او در زمینه موسیقی بودند. وی در ابتدا مبانی و تئوری و سلفژ را نزد استاد غلامحسین ظهیرالدینی فرا گرفت و در سال ۱۳۵۸ جهت تحصیل موسیقی وارد دانشکده هنرهای زیبا شد و از محضر استادان مجید کیانی و سپس فرامرز پایور و پرویز مشکاتیان بهره برد.

وی ساز نی را نیز ادامه داده و ردیف آوازی را نزد عبدالنقی افشارنیا به پایان رسانید. از سال ۱۳۷۲ با استاد شجریان و گروه آوا همکاری داشته است.

جواد بطحایی سال‌ها در هنرستان موسیقی پسران به تدریس اشتغال داشته و هنر سنتور سازی را نیز تجربه کرده و در ساختن این ساز نیز دستی توانا دارد.

پایان پیام

کد خبر : 211042 ساعت خبر : 6:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=211042
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات