اسکان اضطراری مردم در سی سخت

اسکان اضطراری مردم در سی سخت

به گزارش گلونی پس از گذشت چند روز از زلزله در شهرستان سی‌سخت عملیات توزیع چادر و اسکان اضطراری مردم زلزله‌زده تمام شد و در حال حاضر تمام افراد به صورت اضطراری اسکان گرفتند.

پایگاه خبری گلونی در کنار مردم سی‌سخت حضور دارد و لحضه به لحظه اخبار و اطلاعات موثق از زلزله این شهرستان را منتشر می‌کند.

از این رو آخرین خبر در مورد وضعیت فعلی مردم زلزله‌زده در سی‌سخت، اسکان اضطراری آنهاست.

طبق آخرین اخبار تمامی مردمی که خانه‌های‌شان در زلزله چند شب پیش آسیب دیده و امکان استفاده از آن نیست، چادر دریافت کردند و به صورت موقت اسکان یافتند.

اسکان اضطراری مردم در سی سخت

گزارش آرش نیکخو را ببینید:

 سایر ویدیوها در نماشای گلونی

تخریب شدن ۱۲۰۰ واحد

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز یک‌شنبه، سوم اسفند ماه گفت: «بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در این منطقه زلزله‌زده نیازمند تعمیرات اساسی است و حدود ۱۲۰۰ واحد به طور کامل تخریب شده‌اند».

در نتیجه ماندن در این منازل غیرممکن است. از این رو تمامی افرادی که منازل خود را در زلزله سی‌سخت از دست دادند امروز چادر دریافت کردند و به صورت موقف اسکان گرفتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم‌چنین با اشاره به کمک‌های امدادی صورت گرفته، از توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تخته چادر در بین مردم سی‌سخت و روستاهای اطراف خبر داده است.

گفتنی است در هفته گذشته زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی‌‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

سی سخت با ۷ هزار نفر جمعیت و شهرستان ۴۲ هزار نفری دنا در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

پایان پیام

کد خبر : 208469 ساعت خبر : 6:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=208469
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات