دانلود آلبوم زلف شه اثری از محمدرضا اسحاقی را از گلونی دانلود کنید

دانلود آلبوم زلف شه اثری از محمدرضا اسحاقی را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه جز جدیدترین آثار این هنرمند است که در اسفند ۱۳۹۵ منتشر شد.

دانلود آلبوم زلف شه

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی تاریخ کهن مازندران و تاثیر‌پذیری از موسیقی‌های ترکمن و خراسان و دیگر موسیقی‌های مجاور به هرچه غنی‌تر شدن این موسیقی کمک کرده است.

محمدرضا اسحاقی از معدود و شاید آخرین بازماندگان راویان و خنیاگران موسیقی شرق مازندران است.

زلف شه از آخرین آثار منتشر شده از این هنرمند است.

  • نوازندگان: محمدرضا اسحاقی، خشایار اسحاقی، محمد ابراهیم نژاد، علی رستمی، مجید بتیار، محمود بتیار، شهاب بهرامی، علی اصغر اسحاقی و خسرو اسحاقی
  • خواننده: محمدرضا اسحاقی

با دانلود قانونی این اثر علاوه بر حمایت از موسیقی محلی حقوق عوامل تولید اثر را هم رعایت کنیم.

استاد محمدرضا اسحاقی گرجی، خواننده و نوازنده دوتار و از بزرگان موسیقی فولکلوریک مازندرانی در سال ۱۳۲۶ روستای گرجی محله شهرستان بهشهر دیده به جهان گشود.

در حال حاضر یکی از آگاهان مقامات و ریز مقامات آوازی و سازی مناطق شرقی مازندران بوده است و در اجرای این موسیقی دارای توانایی‌های ویژه و بی‌مانند است.

از فعالیت‌های مهم هنری استاد محمدرضا اسحاقی می‌توان به شرکت در حدود ۲۶ جشنواره و شرکت در جشنواره موسیقی فجر و کسب چندین مقام در این جشنواره‌ها، شرکت در جشن نوروز در ترکمنستان در سال ۱۳۹۰ به عنوان سفیر فرهنگی مازندران، اجراهای متعدد در صدا و سیمای مازندران، همکاری در آلبوم‌های محلی مازندرانی، موسیقی رقص‌های مازندران به همراه استاد ابوالحسن خوشرو، آلبوم محلی مازندرانی آرش کمانگیر و آلبوم شبی به نغمه و نوا که در زمستان سال ۱۳۹۲ توسط شرکت فرهنگی هنری مهرآوا منتشر شده است، اشاره کرد.

این استاد برجسته موسیقی مازندران به عنوان راهنمای بخش موسیقی مازندرانی در آلبوم سرنای نوروز ۹۲ گروه موسیقی نواحی رستاک با اعضای این گروه همکاری داشت.

پایان پیام

کد خبر : 212333 ساعت خبر : 1:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=212333
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات