رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب به پخش در نوروز ۱۴۰۰ می‌رسد

رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب به پخش در نوروز ۱۴۰۰ می‌رسد

در حالی که فصل دوم مستند_ مسابقه «۷۷  ساعت» در حال ضبط است، مسابقات فصل اول در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی این پروژه، در این مستند- مسابقه که با اجرای شهرزاد کمال‌زاده و کاوه خداشناس انجام می‌شود، در هر مسابقه ۳ گروه ۳ نفره در ۷۷ ساعت پیوسته با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در هر مسابقه یک بازیگر به عنوان مربی و همراه  گروه‌ها حضور دارد.

مجید افشاری، ارسلان قاسمی، سپند امیر سلیمانی، شیدا یوسفی، سولماز حصاری، نگین معتضدی و آرام جعفری چهره‌هایی هستند که سرگروهی تیم‌های مختلف شرکت کنندگان را برعهده دارند.

در پایان مسابقه و انتخاب گروه برتر، بازیگر همراه به اتفاق گروه منتخب به مرحله بعدی صعود می‌کند.

رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب

ویدیوهای بیشتر در نماشای گلونی 

داوران متشکل از لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی در کنار دو کارشناس دانشگاهی؛ دکتر عجمی و مهندس اسماعیلی  مسابقه‌ها را داوری کرده و  نهایتا ۶ گروه را برای نیمه‌نهایی انتخاب می‌کنند.

این روزها فصل دوم مستند_ مسابقه «۷۷ ساعت» در حال ضبط است و فصل اول نیز در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

سعید ابوطالب که ساخت رئالیتی‌شو در ایران را با مجموعه «سرزمین دانایی» در تلویزیون آغاز کرده است، درباره تمایل به ساخت مداوم رئالیتی‌شو، می‌گوید: رئالیتی‌شو، یک ژانر متفاوت و پرطرفدار در همه جای دنیاست. رئالیتی‌شوها قالب‌های متفاوتی دارند؛ مثل تاک‌شوها یا مسابقات عظیم تلویزیونی خارج از استودیو، رئالیتی‌شوهای خانوادگی، رئالیتی‌شوهای علمی، اجتماعی یا حتی سیاسی و …؛ حتی انواعی از برنامه‌های دوربین مخفی که این روزها با پروداکشن‌های عظیم در کشورهای بزرگ ساخته می‌شود و بعضا یک پیام مهم اجتماعی را هم منتقل می‌کند، یک نوع رئالیتی‌شو است. اما به هر حال در داخل کشور ما، اغلب به خاطر دشواری‌های کار و ظرافت‌هایی که موجب هزینه‌بر بودن آن می‌شود، کمتر برنامه‌سازهای داخلی به سمت ساخت رئالیتی‌شوها می‌روند و البته یکی از دلایل آن هم عدم شناخت این ژانر است و اینکه هیچ کلاس و ورک‌شاپی برای آن برگزار نمی‌شود و مقالات و متن‌های موجود هم کمتر ترجمه می‌شود و خیلی کمتر مطالعه می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 212539 ساعت خبر : 3:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=212539
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات