عروسی ۳۵۰ نفری داماد را دادگاهی کرد

یک عروسی با بوق و کرنای کرونا به دادگاه کشیده شد.

عروسی ۳۵۰ نفری داماد را دادگاهی کرد

به گزارش گلونی رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان بوشهر اعلام کرد: داماد تنگستانی به دلیل عدم توجه به رعایت قوانین برگزاری مراسمات در دوره کرونا در مراسم عروسی به دادگاه معرفی شد.

ما مردمان سخت‌پوست گاهی فکر می‌کنیم که در بعضی از مراسم‌ها، در برخی از برنامه‌ها حتی برنامه‌های تلویزیونی،در تعدادی از اداره‌ها و در شمار زیادی از مناسبت‌ها، کرونا به حرمت حضور افراد، شاید در گوشه‌ای بنشیند و چای بنوشد و هیچ نگوید.

ولی زهی خیال باطل!

در این مدت که با این ویروس کرونا دست و پنجه نرم کرده‌ایم به قدرت و شدت زیاد، قدرتش را ثابت کرده و ما را به این اعتقاد رسانید که هر که نسبت به این جانور هزار چهره، بی‌اعتنایی کند، او در بزنگاه، رخ نشان می‌دهد و خودش را فرو بر جان آدمی می‌کند.

عروسی ۳۵۰ نفری در وضعیت خطرناک شهرهای جنوبی

با وضعیت قرمز شهرهای جنوبی که هر روزه با اعتراض و هشدارهای مسئولین برای رعایت پروتکل‌ها رو به رو هستیم، باز هم می‌بینیم که شاهد گرفتن عروسی‌هایی شده‌ایم که مردمانش می‌خواهند تجربه‌ یک شب هزار شب نمی‌شود را در سپری از امنیت از بین نبرند و برگزار کنند.

که در نهایت با چوب دو سر بلای دادگاه و کرونا رو به رو می‌شوند.

نمی‌دانم این کرونا چیست که هنوز باور نداریم؟

شاید مانند گرانی و تورم‌ها دیگر برای‌مان عادی شده‌اند و نسبت به آن سِر شده‌ایم.

ولی دوست عزیز اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌گویید با رعایت پروتکل‌ها به جشن‌ها می‌رویم، من به شما تضمین می‌دهم که هیچ تجمعی نیست مگر این‌که آن طرف ماجرا کرونا وجود داشته باشد.

پس بگذارید کرونا پَرش به پَر زندگی شما گیر نکند و الا خدایی نکرده زبانم لال، پَرپَر می‌شوید.

پایان پیام

نویسنده: زهرا بزرگی

کد خبر : 211029 ساعت خبر : 10:53 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=211029
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات