مسابقات پرورش اندام را شطرنجی کردند

شبکه سه بدن ورزشکاران شرکت‌کننده درمسابقات پرورش اندام را شطرنجی کرد

مسابقات پرورش اندام را شطرنجی کردند

شبکه سه بدن ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات پرورش اندام را شطرنجی کرد

به گزارش گلونی شبکه سه به شکل ویژه‌ای شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته پرورش اندام را پوشش داد.

در تصاویر پخش شده از این شبکه بدن ورزشکاران شرکت‌کننده به طور کامل شطرنجی شد.

این دوره از مسابقات با حضور ۵۱۸ ورزشکار در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

این سانسور ناشیانه با واکنش‌های متفاوتی در بین مردم و اهالی رسانه روبه‌رو شد.

بیشترین سوال در بازتاب خبر این بود که اگر قرار است ورزشکاران را شطرنجی کنید، اصولا چرا خبرهای مربوط به مسابقات را پوشش می‌دهید؟

مسابقات پرورش اندام را شطرنجی کردند

تا پیش از حماسه تازه سانسور در شبکه سوم سیما، شطرنجی کردن برای محو کردن چهره بزهکاران اجتماعی و اختلاس‌کنندگان و امثالهم استفاده می‌شد.

در موقعیت‌های خطرناکی که در ورزشگاه‌ها یا میادین رقابتی پیش می‌آمد، معمولا تغییر زاویه دوربین، یا استفاده از تصویر باز یا بسته، انتخاب هوشمندانه‌تری بود.

اینطور که به نظر می‌رسد کمیته بازبینی شبکه ۳ بهتر است یک دوره آموزشی ضمن خدمت جهت هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی شطرنجی‌سازی بگذرانند.

به عنوان اساتید این دوره می‌توان از عزیزان حماسه‌سازی که شخصیت خانم فیلم‌های سینمایی هالیوود را در ۹۰ دقیقه با گلدان یا آباژور و سایر ابزار و اکسسوار صحنه پوشش می‌دهند، استفاده کرد.

دروه تخصصی این هنر را هم می‌توان نزد اساتید مخفی‌کاری ساز در برنامه زنده و استودیوی جنگ‌های عیدانه فراگرفت.

تجربه نشان داده این گروه پیش از این در پوشش دادن پوشش و آرایش بازیگران خانم در جشنواره فجر نیز توانایی‌شان را به منصه ظهور رسانده‌اند.

و از آن مقبول‌تر می‌توان هنر آن‌ها را در تبدیل یقه قایقی به یقه اسکی و برخی لباس‌ها را به پیراهن زمان راهبه بودن مادر ترزا با تور دوزی جدید، به تماشا نشست.

خلاصه این اساتید و همکاران و شاگردان‌شان آنچه در توان دارند در طبق اخلاص گذاشته‌اند تا من و شما در هنگام تماشای خبر ورزشی از ترکتازی شیطان رجیم در امان بمانیم و همواره به سمت خدا حرکت کنیم!

پایان پیام

نویسنده: آرزو قدوسی

کد خبر : 210993 ساعت خبر : 4:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=210993
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات