موزه حیات وحش بندرعباس با ۸۳ گونه جانوری

موزه حیات وحش بندرعباس با ۸۳ گونه جانوری

به گزارش گلونی در سال  ۱۳۸۸ موزه حیات وحش بندرعباس در مساحتی بالغ بر ۱۸۵ متر مربع در دو طبقه افتتاح شد این بنا در ساختمان مرکزی محیط زیست استان هرمزگان واقع است. با ما همراه باشید تا شما را با این موزه بیشتر آشنا کنیم.

موزه حیات وحش بندرعباس

این موزه زیبا و دیدنی ۸۳ گونه جانوری اعم از پستانداران  و پرندگان، ۴ گونه انواع ماهی و انواع اسفنج ها، مرجان، خارتنان و انواع صدف‌ها و یک اسکلت نهنگ را در دل خود جای داده است.

علاقه‌مندان به محیط زیست و حیات وحش می‌توانند از این موزه زیبا دیدن نموده و اطلاعات بسیاری را در مورد جانوران این منطقه بدست آورند.

این موزه ۱۰ دیوراما و ۱۲ مینی دیوراماست که در دیوراماها به معرفی مناطق حفاظت شده گنو، حرا، جزایر فارور، پناهگاه حیات وحش شیدور، اثر طبیعی ملی خرسین، دشت طارم طاشکوئیه، اکوسیستم تالابی ساحل دریا، سواحل مرجانی، زیستگاه خرس سیاه آسیایی و سازه زمین‌شناسی دودکش جن و در مینی دیوراما‌ها انواع پرندگان خشک‌زی استان هرمزگان پرداخته شده است.

گونه‌های موجود در موزه

این موزه گونه‌های مختلف جانوری از جمله خرس سیاه، جبیر، پلیکان پاخاکستری، پلنگ، انواع پرندگان شکاری، آبزی و کنار آبزی را در دل خود جای داده است.

بازدید از موزه

شما عزیزان می‌توانید در تمامی روزهای هفته بجز روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ شب از این موزه زیبا دیدن نمایید. اگر به بندرعباس سفر کردید بازدید از این موزه را هرگز از دست ندهید. امیدواریم از گذراندن لحظات در این موزه جذاب لذت ببرید.

چگونه به این مکان برویم؟

نشانی: استان هرمزگان، بندر عباس، گلشهر جنوبی، بلوار آزادی، ساختمان مرکزی محیط زیست

با گوگل مپ به موزه حیات وحش بندرعباس بروید

پایان پیام

نویسنده: محمد شهبازی

کد خبر : 210194 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=210194
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات