نرم افزار هیئت آنلاین برترین پلتفرم مذهبی کشور

نرم افزار هیئت آنلاین با انتخاب داوران و رای مردمی برترین پلتفرم مذهبی کشور شد

 در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، وبسایت و اپلیکیشن هیئت آنلاین عنوان برترین پلتفرم مذهبی کشور را از آن خود کرد.

به گزارش گلونی جشنواره وب و موبایل ایران، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین عرصه‌ رقابت بین اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌سایت‌های فارسی است که در پایان هر سال برگزار و در آن بهترین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های فارسی با انتخاب داوران، برگزیده شده و تندیس جشنواره به آن‌ها اهدا می‌شود.

نرم افزار هیئت آنلاین

بیش از ۲۴۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن در این دوره‌ از جشنواره حضور داشتند و درسه مرحله به صورت آنلاین رای گیری اتفاق افتاد و در نهایت برندگان هر گروه در سایت جشنواره اعلام شدند.

در اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران که به صورت آنلاین برگزار شد، اپلیکیشن و وبسایت هیئت آنلاین عنوان برترین اپلیکیشن مذهبی کشور را به دست آورد.

سامانه هیئت‌آنلاین به این آدرس به عنوان مرجع پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی فعالیت می‌نماید و اپلیکیشن آن با بیش از ۴۲ هزار نصب فعال، محتوای سامانه را در اختیار کاربران قرار می دهد. ترافیک استفاده از این سامانه برای کاربران رایگان است.

هیئت آنلاین چیست؟

هیئت آنلاین، برنامه‌ای است که می‌توان با استفاده از آن به تماشای آنلاین ویدئوهای زنده از هیئت‌ها و حسینیه‌ها پرداخت.

لازم به ذکر است که شما در این برنامه مشمول ترافیک رایگان مخابرات می‌شوید و این بدین معنی است که حضور یافتن در این عزاداری‌ها کاملا رایگان است.

اگر می‌خواهید امسال به صورت آنلاین و در خانه در مراسمات مذهبی مرتبط با محرم شرکت کنید، می‌توانید از برنامه هیئت آنلاین استفاده کنید.

با دانلود برنامه هیئت آنلاین از اپ‌استورها، کلیه مراسمات عزاداری و سخنرانی‌ها را به صورت زنده و رایگان در سیستم عامل‌های مختلف و تنها با یک گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ، مشاهده کنید.

پایان پیام

کد خبر : 207149 ساعت خبر : 1:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=207149
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات