نقش نانوا در بازی مافیا را جدی بگیرید

نقش نانوا در بازی مافیا را جدی بگیرید

به گزارش گلونی مافیا خیلی غصه از دست دادن افرادش را نمی‌خورد. چون با روانکاوی و مذاکره سایر شهروندان ساده را گول می‌زند و به کار خودش ادامه می‌دهد.

اما بعضی نقش‌ها درشهر کلیدی هستند و به راحتی نمی‌توان برای آن جایگزینی پیدا کرد. شهروندان همین که بتوانند گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند برای‌شان کافی‌ست و دیگر وقت آن را ندارند که به فکر جایگزین سایر تخصص‌ها هم باشند.

نقش نانوا در بازی مافیا

نقش نخبه: شهروندی که درسش را خوب می‌خواند. به معلم یادآوری می‌کند که مشق‌ها را قرار بوده ببیند. دیگر خیلی به تذکر احتیاج نیست که میز اول هم می‌نشیند.

او در شُرف اپلای کردن و رفتن است اما تا زمانی که در شهر است وظیفه‌اش را به درستی انجام می‌دهد و یک‌بار می‌تواند نقش یک بازیکن را از گرداننده بپرسد. فرقی هم ندارد مافیا باشد یا شهروند.

از طرفی شعاع دایره هوش او وسیع است و دیگران هم روی آن تاثیر می‌گذارند. به طوری که دو بازیکن اولی که او را انتخاب کنند هم نقش‌شان برای نخبه هویدا می‌شود.

نقش نانوا: واقعا از نانوا نقشی به‌جز شهروند انتظار نمی‌رود. او برای کل شهر، چه شهروند و چه مافیا، نان درست می‌کند و حق‌الزحمه‌اش را هم می‌گیرد. او خیلی به مسائل سیاسی کاری ندارد و همین که به شکل ریتمیک نان خمیر را پهن کند و وارد تنور کند راضی است.

اما حضور او در شهر خیلی مهم است. اگر نانوا به هر نحوی از بازی بیرون برود، بعد از سه روز بازی به نفع مافیا تمام می‌شود. چرا که شهروندان از گرسنگی تلف شده‌اند.

شاید بپرسید پس مافیا چه می‌شود؟

که پاسخ این سوال خیلی واضح است. چون مافیا همیشه روابط خودش را دارد و از جایی دیگر نان را تهیه می‌کند و زنده می‌ماند.

شما به فکر شهروندان باشید.

پایان پیام

قسمت‌های دیگر را بخوانید

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 211008 ساعت خبر : 11:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=211008
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات