آجیل ارزان قیمت از کجا بخریم؟

آجیل ارزان قیمت از کجا بخریم؟

به گزارش گلونی چند سالی است که با گرانی افسارگسیخته و یکی دو سال هم به خاطر کرونا، عیددیدنی‌ها تاحدودی تعطیل شده است و اگر کسی هم به مهمانی می‌رود خبری از آجیل نیست.

خیلی از ما دل‌مان برای خوردن آجیل تنگ شده است اما گرانی این اقلام اجازه نمی‌دهد ما خاطرات لذیذ گذشته را تکرار کنیم. ما در این مطلب قصد داریم چند راه‌کار برای یافتن آجیل ارزان قیمت به شما آموزش بدهیم.

قیصر کرشمه، روانشناس، جامعه‌شناس، استاد دانشگاه و تولیدکننده انواع مواد مخدر گیاهی در منزل، ۴ ترفند برای یافتن آجیل ارزان قیمت در اختیار ما گذاشت که در ادامه می‌خوانیم.

آجیل ارزان قیمت

۱- تغییر جنسیت بدهید

یعنی حتما که نباید آجیل‌هایی که می‌خرید از جنس خوراکی باشد. می‌توانید آجیل پلاستیکی بخرید تا ارزان‌تر تمام بشود.

اتفاقا اختیار عمل بیشتری هم دارید. می‌توانید بین آجیل پلاستیکی و چوبی و آهنگی و شیشه‌ای و سیلیکونی و برنجی و برنزی انتخاب کنید.

بله. آجیل آنقدر گران است که از برنز هم گران‌تر تمام می‌شود.

۲- ازدواج کنید

شما می‌توانید با یک خانواده آجیل‌فروش یا تاجر آجیل وصلت کنید. ما حساب کردیم اگر شما در این گرانی یک عروسی لاکچری هم بگیرید، در عرض ۶ سال تمام خرجی که کردید در می‌آید و مابقی سود خالص است.

فقط سختی کار زدن مخ آجیل‌فروش‌هاست برای وصلت با آنها. از بس آجیل خوردند مخ‌شان خوب کار می‌کند و نمی‌توان به راحتی مخ آجیل فروش جماعت را زد.

۳- اختلاس کنید

شاید در نگاه اول اختلاس کردن هیچ ربطی به آجیل ارزان قیمت نداشته باشد. ولی کسی که اختلاس می‌کند دیگر بعد از آن همه چیز برایش ارزان است.

شما بگو آجیل کیلویی دو میلیون، طرف می‌گوید «ده کیلو برام بکش امشب مهمون دارم. فلان وزیر با خانومش می‌خوان بیان خونه‌مون».

۴- کارآفرینی کنید

شما هم مثل ما خانه خود را به مزرعه تبدیل کنید. خودتان داخل انباری زندگی کنید و کل مساحت خانه را ببرید زیر کشت محصول.

لابه‌لای آجیل‌ها هم می‌توانید گل بکارید که مرز آنها مشخص بشود. تخم گل‌ها را هم خود ما به شما می‌دهیم، خودمان هم از شما می‌خریم.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 215955 ساعت خبر : 1:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=215955
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات