آلبوم باغ های پژمان هوشنگ کامکار را از گلونی دانلود کنید

آلبوم باغ های پژمان هوشنگ کامکار را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه به صورت بی کلام و درسه موومان، به پاس مقام استاد «احمد پژمان» تولید شده است.

آلبوم باغ های پژمان

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی احمد پژمان اولین آهنگسازی است که علم چند صدایی (پلی فونی) را وارد موسیقی ایرانی کرد به نحوی که اصالت و هویت موسیقی از بین نرود.

هوشنگ کامکار درباره این آلبوم می‌گوید: «کل اثر دارای فرمی اپیزودیک و موزاییک وار آزاد است که تم‌های اصلی بدان تشخص بخشیده است، به منظور وحدت و یکپارچگی در مکان‌هایی برای یادآوری برگشت و تکرار می‌شوند.

در تمام طول اثر ملودی‌ها و موتیف‌های موسیقی کردی احاطه کامل دارند. این تدبیر نه برای امضای خودم، بلکه بیش‌تر به احترام استاد «پژمان» که علاقه خاصی به این نوع موسیقی دارند به کار رفته است. با این اثر قصد داشتم نشان دهم می‌شود از تمام تکنیک‌های موجود در جهان استفاده کرد ولی در نهایت اثر هویت ملی داشته باشد.»

کامبیز روشن روان درباره این اثر اضافه کرد: «آنچه موجب پیشرفت موسیقی‌دانان بزرگ و معرفی آنها به دنیا شده است، وجود آثار بدون کلام بوده که بعدها مکاتب مختلفی را به‌وجود آورده اند. آثار کامکار در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد و در ذهن آنها رسوب می‌کند.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

هوشنگ کامکار

هوشنگ کامکار در سال ۱۳۲۵ در سنندج به دنیا آمد. موسیقی را نزد پدرش استاد حسن کامکار آموخت و مدت ۲ سال در هنرستان عالی موسیقی تهران به تحصیل موسیقی پرداخت.

در سال ۱۳۵۴به اخذ درجه لیسانس در رشته آهنگسازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران نایل آمد و سپس در کنسرواتوار سانتاچی چیلییای رم به تحصیل کنترپوان و فوگ پرداخت و درجه لیسانس موسیقی را در ایالات متحده آمریکا از دانشکده سانفرانسیسکو دریافت کرد.

او به مدت ۱۰سال در دانشگاه هنر به تدریس موسیقی پرداخت و مدیریت گروه موسیقی این دانشگاه را به مدت ۶ سال (از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۷۸) عهده دار بود.

وی سرپرستی گروه موسیقی کامکارها را برعهده دارد و هم‌اکنون یکی از اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران است.

پایان پیام

کد خبر : 215117 ساعت خبر : 3:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=215117
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات