تئاتر جنگ و صلح در تالار چهارسو به روی صحنه می‌رود

تئاتر جنگ و صلح در تالار چهارسو به روی صحنه می‌رود

پس از موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر انتقال مشاغل تئاتر از گروه سه به گروه دو مشاغل، آثار نمایشی از این هفته در تالارهای چهارسو، سایه و قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌روند.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، پیرو جلسه عصر چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ و پیگیری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر انتقال مشاغل مربوط به تئاتر از گروه سه به گروه دو مشاغل، سه اثر نمایشی این هفته در تالارهای چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر خواهند بود.

در تالار چهارسو تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی از روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۰، ساعت ۱۹، مدت زمان ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود.

شاهین علایی‌نژاد، مهناز غمخوار، محمد صمدی، مصطفی ایزدی، پریسا فلاح‌زاده، مرتضی حقی، هومن قاسم‌خانی گروه بازیگران و بازی‌دهندگان نمایش را تشکیل می‌دهند.

تئاتر جنگ و صلح

این در حالی است که فرید نوایی آهنگساز، علی پاکدست، مریم اقبالی طراح و سازندگان ماسک و تن‌پوش، مرضیه سرمشقی و رفعت هاشمی سی‌سخت طراحان پوستر و بروشور، رضا خضرایی شاد طراح نور، نیلوفر عبدالعلیان طراح و سازنده عروسک‌های بخش سایه، محمد شباهنگ شاعر، یاسر بیات نوازنده تمبک و کمانچه، عرفان خزایی نوازنده تار، مرتضی برزگرزادگان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان، علی رضایی دستیار کارگردان، احمد احمدی و زهرا دوستی دستیاران کارگردان، مهدی صالحی عکاس، جواد دهقان ساخت تیزر، آرش بختیاری‌زاده و مریم باطنی روابط عمومی دیگر اعضای گروه اجرایی نمایش هستند .

در خلاصه داستان تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» آمده است: «در مجلس بزمی دو خانواده سازهای سنتی (ایرانی) و کلاسیک (فرنگی) در حال اجرای موسیقی هستند  که دو ساز جوان کمانچه از خانواده سازهای ایرانی و چنگ از خانواده سازهای کلاسیک رخ در رخ یکدیگر قرار گرفته و یک دل نه صد دل عاشق و واله و شیفته یکدیگر می‌شوند اما با توجه به اختلافات بین فرهنگی و خانوادگی‌شان با ممنوعیت خانواده‌های‌شان مواجه می‌شوند.»

پایان پیام

کد خبر : 216840 ساعت خبر : 12:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=216840
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات