ثروتمند شدن فقط در ۶ ماه

ثروتمند شدن فقط در ۶ ماه

به گزارش گلونی این روزها با توجه به اقتصاد ضعیف کشور، وضع اقتصادی مردم نیز با تلاطم‌های فراوانی همراه است.

در این زلزله‌های اقتصادی که منجر به نابودی زندگی بسیاری از مردم می‌شود، این تنها ثروتمندان کشور هستند که از این تنش‌های اقتصادی کک‌شان هم نمی‌گزد.

از این رو بسیاری از ما آرزو داریم روزی به ثروت برسیم تا در پس آن به آرامش هم برسیم.

روزی که دیگر دغدغه نگران شدن روغن و گوشت و مرغ را نداشته باشیم و با خیالی آسوده به ویلایمان در کیش سفر کنیم.

اما همانطور که می‌دانید ثروتمند شدن در این کشور کار بسیار بسیار دشواری است ولی غیرممکن نیست.

مگر ثروتمندان دیگر چگونه پولدار شدند؟ پس قطعا راهی وجود دارد. ما در این مطلب قصد داریم چند راه‌کار کاربردی برای ثروتمند شدن در ۶ ماه را به شما آموزش بدهیم.

دکتر قیصر کرشمه، روانشناس، جامعه‌شناس، استاد دانشگاه و مدرس تئاتر و سینما ۵ راهکار را در همین زمینه پیشنهاد داده است که در ادامه می‌خوانیم.

۱- پول‌تان را از حساب بانکی‌تان برداشت کنید.

شاید بگویید خب ما اگر در حساب‌مان پولی داشتیم که ثروتمند محسوب می‌شدیم و دیگر نیازی به راهکارهای شما نبود.

ولی صبر کنید. ما می‌گوییم شما که تا بانک می‌روید، حساب دیگران را هم خالی کنید. خرجش یک فندک طرح تفنگ است با یک جوراب پارازین زنانه.

۲- دانشگاه بروید و برای موفقیت درس بخوانید. اگر بچه زرنگ باشید می‌توانید در همان ۶ ماه اول دانشگاه یک همسر باباپولدار پیدا کنید و بار خودتان را ببنید. در غیر این صورت باید تا دکترا بخوانید تا شاید کار مناسبی پیدا کنید.

۳- خودتان یا پدرتان یا عمویتان یا دایی‌تان یا خاله و عمه‌تان و یا حتا شوهرخاله‌تان برای انتخابات مجلس نامزد بشوید. چهارتا حرف گنده گنده بزنید رای می‌آورید. آن وقت است که این ثروتمندان هستند که به دنبال شما می‌دوند.

نکته مهم: شوهرعمه قابل قبول نیست. قبلا تست شده جواب نگرفته.

۴- در کار خود خلاقیت داشته باشید. مثلا گران‌فروشی کنید. کم‌فروشی کنید. دلالی کنید. احتکار کنید. قیمت اجناس را پاک کنید. جنس نامرغوب قاطی کار کنید و…

۵- وارد صنعت مواد مخدر بشوید. فقط مراقب باشید جنس خوب بدهید دست مشتری تا پولی که می‌برید سر سفره خود، پاک و حلال باشد.

۶- به ما مراجعه کنید. ما در آموزشگاه تئاتر خود در یک ترم ۶ ماهه به شما گدایی حرفه‌ای را آموزش می‌دهیم. سرفصل دروس: شَل‌شَل راه رفتن، پنج هزار قسم ایرانی و اسلامی، کوری و کری و لالی و…

۷- یک راه دیگر هم وجود دارد که البته ما شرم داریم از گفتن آن. این راه برخلاف موارد قبلی خیلی راه بد و کثیف و مستهجن و زشتی است.

به شخصه هرگز چنین کاری را نمی‌کنم اما مجبورم بگویم. می‌توانید در اینستاگرام‌ دیوانه‌بازی دربیاورید و لخت بشوید و فحاشی کنید و… وقتی فالوورهایتان بالا رفت تبلیغ سایت شرط‌بندی کنید.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 216348 ساعت خبر : 2:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=216348
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات