دانلود آلبوم آخرین تانگو مهدی باقریان با بهترین کیفیت

دانلود آلبوم آخرین تانگو مهدی باقریان با بهترین کیفیت

این مجموعه اثری به سبک پاپ از مهدی باقریان؛ مدیر موسسه نشر موسیقی آوای سوته دلان است که در هشت قطعه از طرف همین نشر منتشر شده است.

دانلود آلبوم آخرین تانگو

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی مهدی باقریان پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی به عنوان ناشر و تهیه کننده آلبوم، برگزارکننده کنسرت و نوازنده، حالا نخستین آلبوم با صدای خود را به بازار عرضه کرده است.

 قطعات آلبوم «آخرین تانگو» از این قرار هستند: «نیمه خالی»، «سکانس آبی»، «اُوردوز»، «زندگی»، «آخرین تانگو»، «جمعه ها»، نسخه پیانو و آواز «سکانس آبی» و ورژن بی کلام «اُوردوز».

ترانه‌های این آلبوم که حال و هوایی عاشقانه دارند، سروده یغما گلرویی هستند و او آنها را سال‌ها پیش بر اساس ملودی‌های کارن همایونفر نوشته است.

آخرین تانگو نخستین آلبومی است که بعد از مدت‌ها با ترانه‌های این شاعر در داخل ایران منتشر می‌شود.

آلبوم «آخرین تانگو» در استودیو پاپ و توسط میلاد فرهودی ضبط، میکس و مسترینگ شده و علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، نیما زاهدی، سهراب برهمند، کریم قربانی، مسعود همایونی، بابک ریاحی‌پور، ایمان جعفری پویان، کارن همایونفر و احسان غلامی بیرقدار با ویولن، ویولا، ویولنسل، گیتار الکتریک، گیتار باس، ساکسفون، پیانو و سازهای الکترونیک در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

پیش‌تر آلبوم بی‌کلام «بی‌مرز چون پرنده» از مهدی باقریان منتشر شده است.

با دانلود قانونی این اثر حقوق مادی و معنوی آن را رعایت کنیم.

کارن همایونفر آهنگساز ایرانی متولد سال ۱۳۴۷ در تهران است.

او در سال‌های ۱۳۸۶ و ۸۷ در جشن خانه سینما برای فیلم‌های «ژانی‌گه‌ل» و «خاک آشنا» تندیس بهترین موسیقی متن را دریافت کرده است و در سال ۱۳۸۷ برای موسیقی فیلم «زادبوم» سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده‌است.

وی پس از اتمام تحصیلات دبیرستان برای ادامه تحصیل در رشته موسیقی به انگلستان و سپس به ترکیه رفت.

همایون فر از سال۱۳۷۴ به آهنگسازی فیلم نیز مشغول است.

پایان پیام

کد خبر : 214184 ساعت خبر : 10:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=214184
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات