دانلود آلبوم حریق خزان علیرضا قربانی با بهترین کیفیت

دانلود آلبوم حریق خزان علیرضا قربانی با بهترین کیفیت

این مجموعه با همکاری علیرضا قربانی و مهیار علیزاده در تیرماه ۱۳۹۱ منتشر شد.

دانلود آلبوم حریق خزان

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم اثر مشترک علیرضا قربانی و مهیار علیزاده است.

حریق خزان هفت قطعه دارد؛ پنج آهنگ با اشعاری از «فریدون مشیری» و «هوشنگ ابتهاج» و دو قطعه بی‌کلام؛ «خاطرات» که برای ویولنسل و پیانو نوشته شده و «زندگی، رنگ» که بر پایه شعری از «سهراب سپهری» شکل گرفته است و این دو، تنها قطعات آلبوم هستند که موسیقی در آنها بازیگر اصلی است و ارکستر به سبک غربی می‌نوازد.

هنرمندان آلبوم حریق خزان:

  • اثری از: علیرضا قربانی و مهیار علیزاده
  • آهنگساز: مهیار علیزاده
  • نوازندگان: بهنام ابوالقاسم، سحر ابراهیم، بهتاش ابوالقاسم، سهیل پیغمبری، امیرحسین محمدیان، سامان صمیمی، محمدرضا کریمی، کریم قربانی، مونا ربیعی و رضا فرهادی
  • ترانه سرایان: فریدون مشیری و هوشنگ ابتهاج (ه.ا.سایه)

قطعات این آلبوم به‌ترتیب حریق خزان، ارغوان، بی‌قرار، دلی در آتش، آخرین جرعه جام، خاطرات و زندگی رنگ هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

علیرضا قربانی در سال‌های فعالیت آوازی خود با فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی شناسی در آواز و البته انتخاب‌های درست، توانست خود را به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین خوانندگان ایرانی مطرح کند.

علیرضا قربانی خواننده آلبوم فروغ، متولد سال ۱۳۵۱ در تهران است. وی از سال ۱۳۶۳ به طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی و زیبایی شناسی در آواز ایران پرداخت.

آشنایی و معاشرت با استادانی چون روان‌شاد «علی تجویدی» و «فرهاد فخرالدینی» دریچه‎‌های جدیدی از دنیای موسیقی ایران را به رویش گشود.

برگزاری کنسرت‌‎های موفق و پربیننده در داخل و خارج از کشور و دریافت جوایز بسیار، نام او را در ردیف یکی از بهترین خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی جای داده است.

پایان پیام

کد خبر : 215807 ساعت خبر : 5:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=215807
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات