دانلود آلبوم ده تیر گلنوش صالحی با بهترین کیفیت

دانلود آلبوم ده تیر گلنوش صالحی با بهترین کیفیت

قطعات این آلبوم به ترتیب رادکان، ده تیر، پردا، سور، دهار، بود آیا، بانگ، برآمد و روانه هستند.

دانلود آلبوم ده تیر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم «ده تیر» شامل قطعاتی با آلات مختلف موسیقی از جمله دودوک، کمانچه، ویلنسل، تنبک، دهل و بندیر بوده و هنرمندانی چون هاروت چیکولیان، سهیل مخبری و ستار خطایی در آن مشارکت داشته‌اند.

گلنوش صالحی در مورد این آلبوم می‌گوید: «ده تیر مجموعه‌ای از صداهای یک زندگی است، از فراز و فرودش و از تمام دینامیک یک روند تنش زا تا به سکونش.»

محمد خلیلیان،  روزنامه‌نگار موسیقی، درباره این آلبوم می‌گوید: «آلبوم نه آنچنان درگیر ردیف است و نه بازی‌های ریتمیک موسیقی ایرانی. بناست چیزی نُو را از سر تجربه خودش روایت کند.

اتفاقی که به درستی در قطعاتی مثل «رادکان» و «دهِ تیر» با بسط و گسترش ملودیک تار بر اساس سنتز درونی موتیف‌ها و استفاده از سازهای کوبه‌ای به عنوان یک عامل دارای کارکرد، می‌افتد.

در نخستین آلبوم گلنوش صالحی، سازهای کوبه‌ای دیگر نقش سنتی گیرنده‌ صِرفِ ریتم را ندارند، بلکه بخش بزرگی از فضاسازی‌ها و روایت قطعه هم بر دوش آن‌ها است.

گرچه چنین نگاهی کم و بیش در طول آلبوم رعایت می‌شود، اما به خودی خود، روایت‌ساز نیست و صرفاً سبک و سیاق آلبوم را تعیین می‌کند.»

گلنوش صالحى، متولد ۱۳۶۹ و فارغ التحصیل هنرستان موسیقى است.

او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هنر و در رشته نوازندگی تار دریافت کرده و هم اکنون مدرس هنرستان موسیقى دختران است.

از دیگر فعالیت‌های موسیقایی این هنرمند، می توان به شرکت در جشنواره‌ها و کنسرت‌های مختلف داخل و خارج از کشور، همکاری با گروه «مهر»، «پالیز»، «درنگ» و همکاری در ضبط آلبوم‌های «عیاران»، «گفتگو»، «آواز در مه»، اشاره کرد.

گفتنی است که آلبوم موسیقی «دَهِ تیر» ساخته گلنوش صالحی، به همت شرکت «نوای نو بانگ جوان» روانه بازار موسیقی شده است.

پایان پیام

کد خبر : 216618 ساعت خبر : 6:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=216618
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات