دانلود آلبوم روایت اصفهان از مجموعه آلبوم روایت‌ ها

دانلود آلبوم روایت اصفهان از مجموعه آلبوم روایت‌ ها

این مجموعه دومین آلبوم از مجموعه ۱۲تایی روایت‌ هاست که در قالب دستگاه‌ها و آوازهای ردیف موسیقی ایران اجرا می‌شوند.

دانلود آلبوم روایت اصفهان

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی هر آلبوم چند اجرا از  هنرمندانی را در بر می‌گیرد که رها از قید هر غرضی به روایت خود از آنچه می اندیشند می‌پردازند.

روایت‌های شخصی و گوناگون تنها یک مشخصه ثابت دارد و آن روند دستگاه انتخابی برای هر اجراست. یاران هم‌فکر در بساطی فراهم آمدند و نواخته‌های خود را ضبط و ارائه کردند، بدون آن‎که روایت‌های دیگر نوازندگان آلبوم را شنیده باشند.

در این میان آشکار شدن ذهن و دیدگاه در میان نسلی که سعی بر آن شده از نظر اعتقاد به موسیقی دستگاهی یکدست باشند، با تفاوت‌های زیبایی در اجرا جلوه‌گر است.

هنر تک‌نوازی امروزه رو به فراموشی است. مجموعه روایت‌ها در تلاش سربلندی و افراشته کردن چنین هنری است.

در آلبوم روایت اصفهان حسام اینانلو، پویان بیگلر و پریچهر خواجه نواخته‌اند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

پریچهر خواجه در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد.

موسیقی و نواختن قانون را از سال ۱۳۶۷ با ورود به هنرستان موسیقی دختران نزد «ملیحه سعیدی» آغاز کرد و در کنار این ساز با نواختن پیانو، تمبک و کمانچه نیز آشنا شد.

در سال ۱۳۷۴ با رتبه اول از هنرستان موسیقی فارغ التحصیل شد و باز با رتبه اول در دانشگاه هنر پایان‌نامه گرفت. سپس به کسب درجه کارشناسی ارشد آهنگسازی نائل آمد و در حال حاضر در همان دانشگاه تدریس می‌کند.

وی ضمن برخورداری از آموزش های بی دریغ «سیمین آقا رضی»، از تعالیم استادانی چون «حسین دهلوی»، «محمد اسماعیلی»، «فرهاد فخرالدینی»، «هوشنگ ظریف»، «هوشنگ کامکار»، «کامبیز روشن روان»، «حسین علیزاده»، «احمد پژمان»، «محمد رضا درویشی» و بسیاری دیگر بهره گرفته است.

پایان پیام

کد خبر : 219013 ساعت خبر : 8:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=219013
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات