دانلود آلبوم وهم اثری از حسام اینانلو نوید افقه و تونی اورواتر

دانلود آلبوم وهم اثری از حسام اینانلو، نوید افقه و تونی اورواتر

این مجموعه  اثری است از هم اندیشی سه نوع تفکر که از سه دیدگاه و سه جغرافیای متفاوت ساخته شده است.

دانلود آلبوم وهم

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی حسام اینانلو (کمانچه)، نوید افقه  (تنبک) و تونی اورواتر (نوازنده کنترباس هلندی) سه هنرمندی هستند که در این اثر همراهی داشته اند و به دور از سبک‌ها و اسامی، آزادانه فضای ذهنی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

در شروع آلبوم فضا به موسیقی مدرن نزدیک است در ادامه لحظاتی به موسیقی جز نزدیک می‌شود و در بخش‌هایی مانند آهنگ آخر موسیقی فولکلور می‌شنویم.

آلبوم وهم، خیال و گمان نام‌هایی است که بر سه بخش این آلبوم نهاده شده و تا حدی فضای انتزاعی موسیقی را برای شنونده ملموس‌تر می‌کند.

با خرید و دانلود قانونی این اثر از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید آن را رعایت کنیم.

بسیاری از مخاطبان به دنبال دانلود کردن آهنگ‌های مورد علاقه خود هستند و خیلی از آن‌ها می‌پسندند که آهنگ و آلبوم خواننده مورد علاقه خود را به صورت قانونی خریداری و بعد دانلود کنند.

آنها با این کار می‌خواهند از حقوق مولف دفاع کنند. از حقوق خواننده، حقوق آهنگساز، حقوق ترانه‌سرا، حقوق هنرمندان.

نوید افقه در سال ۱۳۴۹ در شیراز متولد و از سال ۱۳۶۲ در مرکز حفظ و اشاعه موسيقی سنتی در محضر استاد «محمود فرهمند بافی» به فراگیری ساز تمبک مشغول شد.

حضور برادر بزرگترش «مسیح افقه» که از نوازندگان سنتور است نیز کمک فراوانی به او کرد.

وی که همچنین از نوازندگان تار و سه تار می باشد، دوره های مختلف ارکستراسیون،کنترپوان و هارمونی را زیر نظر استاد «کامبیز روشن روان» آموزش دید و نخستین آلبوم خویش را در سال ۱۳۷۹ و یک سال بعد مجددا در فرانسه منتشر ساخت.

او کنسرت‌های متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده و با گروههای زیادی همچون سروش، فرامرز پایور، دالاهو، آینه و مسیحا همکاری داشته است.

پایان پیام

کد خبر : 214190 ساعت خبر : 1:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=214190
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات