دانلود آلبوم کهن کمان شروین مهاجر را قانونی بشنوید

دانلود آلبوم کهن کمان شروین مهاجر را قانونی بشنوید

این مجموعه آلبومی بی‌کلام با محوریت ساز کمانچه است که در سال ۱۳۹۴ منتشر شد.

دانلود آلبوم کهن کمان

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این اثر شامل هشت قطعه برای کمانچه و کمانچه آلتو است و به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای باربد» منتشر شده است.

کوارتت مهرزاد، پس از تو، آواز اوج، غم انگیز، هلگرتن، رنگ و رنگ، افشار افغان و آوای مهاجر قطعات این آلبوم هستند.

شروین مهاجر، آتنا اشتیاقی، وحید اسدالهی، همایون نصیری، زکریا یوسفی، مرتضی عابدی، همایون جهانشاهی، سیاوش روشن و مهدیه صفدری دراین آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

این مجموعه در سال ۱۳۹۳ ضبط شده و تأسیس ارکستر «کهن کمان» که به همت شروین مهاجر صورت گرفته به سال ۱۳۹۱ مربوط می‌شود. این موسیقی‌دان در حالی آلبوم جدید خود را منتشر می‌کند که بیش از بیست سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در موسیقی و نوازندگی کمانچه دارد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

شروین مهاجر سال ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. از نوجوانی به نواختن ویلن و پیانو پرداخت و سپس نزد اردشیر کامکار به فراگیری کمانچه پرداخت.

از سال ۱۳۷۵  فعالیت حرفه‌ای خود را با گروه «فوژان» آغاز کرد و در همان سال رتبه اول نوازندگی کمانچه را در جشنواره موسیقی فجر کسب کرد.

در سالن شهرداری پاریس، تور بزرگ گروه «موسوی»، کنسرت در «تئاتر دولاویل» فرانسه، فستیوالی در مراکش، ارکستر گروه «فوژان»، همکاری با گروه‌های «مولوی»، «عارف»، «کامکارها»، «اشتیاق» و «راز و نیاز» از جمله فعالیت‌های هنری اوست.

او سابقه تدریس در هنرستان ملی موسیقی و دانشگاه هنر کرج را نیز دارد. شروین مهاجر در شکل گیری کوارتت زهی کمانچه نقش به سزایی داشته است.

«نت نویسی و تدوین سی قطعه اثر اردشیر کامکار» و «متدلوژی کمانچه» از تالیفات اوست.

پایان پیام

کد خبر : 216637 ساعت خبر : 3:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=216637
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات