مجموعه می خواهم زنده بمانم در قسمت هشتم افت کرد

مجموعه می خواهم زنده بمانم در قسمت هشتم نخواست زنده بماند

به گزارش گلونی در اینکه سریال می‌خواهم زنده بمانم موفق است تردیدی وجود ندارد؛ فیلم‌نامه‌ای پر کشش، قابل باور و لمس، کارگردانی و تعریف داستان درست و کم نقص، نبود روزنه در روایت، بازی‌های خوب و درست، فضاسازی ملموس.

این‌ها بخشی از دلایل ادعای فوق است.

آنچه که توقع مخاطب را نسبت به یک اثر بالا می‌برد، خود اثر است.

مجموعه می خواهم زنده بمانم

سربال تا قسمت هفتم (که قسمت هفتم نیز شامل می‌شود) حاوی رویدادهای تازه‌ای‌ست که مخاطب دل دل و کی کی می‌کند تا دوشنبه‌ هفته بعد آمده و ادامه این ازدواج شوم و ماجراهای کناری‌اش را تماشا کند.

آنچه که در قسمت هشتم توی ذوق زده و بیننده را اقناع نکرد، کمبود رویداد، وجود کلیپ طولانی و نبود کشش لازم به نسبت قسمت‌های قبل بود.

می‌خواهم زنده بمانم از جمله سریال‌هایی‌ست که تا قسمت هشتم، آلوده به کش آمدن‌های بیهوده و استفاده از کلیپ نشده بود اما در قسمت هشتم دچارش شد.

کلیپی که از خلوت غم‌انگیز هما شروع و به یکباره سر از عزلت سایر شخصیت‌ها و مرور غم همه‌ آدم‌های داستان در آورد.

نقص کار استفاده از کلیپ نبود بلکه مدت طولانی آن به سایر عناصر کار نمی‌آمد. به ویژه که سریال خودش را در نوع تعریف داستان به ما به گونه‌ای دیگر معرفی کرده بود.

شاید بی‌راه نباشد اگر گفته شود که قسمت هشتم؛ یک کلیپ طولانی غیر هم‌جنس با سایر مشخصه‌های اثر داشت و چند خرده سکانس ناچیز که رویداد‌های بزرگی را رقم نمی‌زدند.

پایان پیام

نویسنده: نیما نعمتی‌ زاده

کد خبر : 220301 ساعت خبر : 11:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=220301
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

کاملا موافقم. خوب البته صدای همایون شجریان عالی است اما مدت زمان کلیپ وسط سریال خیلی خیلی زیاد بود. مردم اگر بخواهند آهنگ گوش کنند آلبوم میخرند ولی کسی که میخواهد سریال ببیند نباید مجبور شود آلبوم گوش کند.