واکسیناسیون پولی کرونا شروع می‌شود؟

واکسیناسیون پولی کرونا شروع می‌شود؟

به گزارش گلونی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کسانی که نمی‌خواهند منتظر بمانند پول بدهند واکسن بزنند.

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفته همه مردم تا پايان سال رايگان واكسينه خواهند شد ولی اگر فردی می‌خواهد زودتر از موعد مقرر كه در سند ملی واكسيناسيون درج شده واكسن بزنند بايد هزينه آن را بپردازد!

واکسیناسیون پولی کرونا

البته بلافاصله خبر تکذیب واکسیناسیون پولی کرونا منتشر شد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو، واکسیناسیون کرونا در کشور و در قالب پرداخت هزینه و خارج از نوبت را تکذیب کرد و گفت:

هر واکسن مجاز از هرجا وارد کشور شود توسط وزارت بهداشت خریداری و در چارچوب برنامه واکسیناسیون ملی بصورت رایگان توزیع و تلقیح خواهد شد.

حالا مشخص نیست باید حرف کدام مسئول را باور کرد.

منتها موضوعی که مشخص است این است که گویا حرف و حدیث‌هایی برای واکسیناسیون پولی وجود دارد.

این یعنی پولدارها اینجا هم کارشان زودتر راه می‌افتد.

البته این موضوع تازگی ندارد و سال‌هاست که ما به این تبعیض عادت داریم. سال‌هایی که ورود به دانشگاه بسیار سخت بود، دانشگاه‌های پولی راه‌اندازی شد تا قشر مرفه جامعه، پشت کنکور سراسری خاک نخورد و موهایش سفید نشود.

طرح ترافیک راه افتاد تا از ورود خودروها به مرکز شهر و آلودگی این منطقه جلوگیری شود منتها هرکس پول داشت می‌توانست طرح سالیانه بخرد و هرروز در مرکز شهر ویراژ بدهد.

مدارس غیرانتفاعی لاکچری هم راه افتاد تا صف بچه‌های کمتربرخوردار از صف بچه‌های اقشار پردرآمد جدا شود. مدارسی که بهترین معلم‌ها را داشت، بهترین خدمات آموزشی را داشت. بهترین اردوها و تجهیزات و لوازم را داشت.

بیمارستان‌های خصوصی که اتاق‌های VIP مخصوص از ما بهتران داشتند مثل قارچ رشد کردند. بهترین پزشک‌ها و بهترین خدمات متعلق به کسی بود که پول بیشتری می‌دهد.

خلاصه گوشه گوشه این ممکلت نشانی از تبعیض دیده می‌شود. این یک مورد هم روی آن. اگر واقعا واکسیناسیون پولی هم راه افتاد هیچ جای تعجبی ندارد.

چون در این روزگار پول حرف اول را می‌زند. علم بهتر از ثروت است مال دفترهای انشا است. بیرون از دفترهای انشا، علم در اختیار ثروت است.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 220410 ساعت خبر : 9:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=220410
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات