کتاب گاو بنفش اثر کلاسیکی که بازاریابی را متحول کرد

کتاب گاو بنفش اثر کلاسیکی که بازاریابی را متحول کرد

به گزارش گلونی کتاب گاو بنفش اثر ست گودین از کتاب های پرفروش حوزه بازاریابی است.

این اثر در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد، قرار دارد.

همچنین نویسنده این اثر، ست گودین، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است.

درباره کتاب

این اثر نوشته ست گودین است که نخستین بار در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.

گاوها، پس از این که یکی یا دو تا یا ده تا از آن‌ها را دیدید، کاملا خسته کننده می‌شوند.

اما یک گاو بنفش چطور؟

منظور از گاو بنفش در این کتاب پرفروش، چیزی غیرمنتظره، غیرقابل باور و هیجان‌انگیز است که تصورات ما را دگرگون می‌کند.

همه روزه، مشتری‌ها با بسیاری از چیزهای خسته‌کننده و حوصله سربر رو به رو می‌شوند (گاوهای معمولی)، اما می‌توان مطمئن بود که هرگز گاوهای بنفش را فراموش نخواهند کرد.

و این موضوع مثل یک کار بازاریابی نیست که بتوان آن را به محصول یا خدمت خود اضافه کرد بلکه در فرآیند شکل‌گیری آن محصول یا خدمت باید وجود داشته باشد.

کتاب گاو بنفش

ست گودین در این کتاب، به ما می‌آموزد که از قواعد گاو بنفش در فرآیند تولید همه محصولات و خدماتمان استفاده کنیم و چیزی بسازیم که به معنای واقعی کلمه، جالب توجه باشد.

این کتاب، مانیفستی برای بازاریابانی است که می‌خواهند در خلق محصولاتی شریک باشند که ارزش بازاریابی را دارند.

درباره نویسنده

ست گودین، نویسنده آمریکایی است.

گودین پس از ترک شرکتی اینترنتی در سال ۱۹۸۶، شرکت بسته‌بندی کتاب خود را در آپارتمانی در نیویورک تأسیس کرد.

او سپس شرکت Yoyodyne را به وجود آورد و آن را در سال ۱۹۹۸ با قیمت سی میلیون دلار به یاهو فروخت.

گودین بعد از آن، معاون مدیرعامل یاهو در امور بازاریابی مستقیم شد.

وبلاگ ست گودین به انتخاب Time در لیست ۲۵ وبلاگ برتر سال ۲۰۰۹ قرار گرفت.

برای خریداری این کتاب به اینجا مراجعه کنید.

کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می‌کند: کتاب‌هایی که می‌خوانید و انسان‌هایی که ملاقات می‌کنید.

پایان پیام

نویسنده : نگار شاه وار

کد خبر : 214315 ساعت خبر : 12:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=214315
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات