کودکان در پویش پیک زمین غوغا کردند

کودکان در پویش پیک زمین غوغا کردند

به گزارش گلونی پس از شروع پویش پیک زمین با همکاری سایت ویرگول و بانک ایران زمین، ناباورانه شاهد ارسال متن‌های زیبا و تصاویر جذاب از طرف کودکان در سراسر کشور بودیم.

کودکان بسیاری از گوشه گوشه ایران در پویش پیک زمین شرکت کردند و مطالبی را در مورد اهمیت درخت و طبیعت و محیط زیست برای گلونی ارسال کردند که بخش کوچکی از آنها را در ادامه می‌بینیم.

این بچه‌ها در متن‌های ارسالی خود با درخت دردل کردند، برایش نامه نوشتند، داستان نوشتند، از او به خاطر بدی‌هایی که آدم بزرگ‌ها در حقش کردند عذرخواهی کردند، از او به خاطر کمکی که به زندگی انسان می‌کند تشکر کردند، برایش نقاشی‌های زیبایی کشیدند و با خط قشنگ خود برای این نعمت الهی قلم زدند.

پایگاه خبری گلونی از اینکه کودکان ایران‌زمین این چنین به فکر محیط زیست و طبیعت کشور خود هستند خرسند است و به خود می‌بالد که شرایطی را فراهم کرده که فرزندان ایران می‌توانند حرف و خواسته خود در موزه محیط زیست را به گوش مسئولان و بزرگ‌ترها برسانند.

پس این تصاویر را ببینید و خوشحال باشید که آینده کشور قرار است به دست این کودکان رقم بخورد.
شما هم می‌توانید به پویش پیک زمین بپیوندید.

گلونی با همکاری سایت ویرگول و بانک ایران زمین برگزار می‌کند.

بانک ایران زمین به ازای هر متنی که در پایگاه خبری گلونی و سایت ویرگول منتشر شود و به اهمیت درخت و طبیعت و محیط زیست بپردازد، یک درخت می‌کارد.

این درختان با هماهنگی و نظارت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کاشته می‌شوند و مراقبت می‌شوند.

برای شرکت در این پویش می توانید داستان، خاطره، یادداشت یا آرزوی خود را با موضوع مراقبت از طبیعت و درخت و توجه به زمین بنویسید و برای ما ارسال کنید.

نوشته‌های رسیده به این پویش را اینجا بخوانید

صفحه این پویش در سایت ویرگول را ببینید.

در انتهای این کمپین جوایزی هم به بهترین نوشته‌ها، اهدا خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 218519 ساعت خبر : 8:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=218519
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات