دانلود آلبوم رهاتر از خیال اثری از هومن مهدویان و حمید قنبری

دانلود آلبوم رهاتر از خیال اثری از هومن مهدویان و حمید قنبری

این مجموعه تکنوازی و دونوازی هومن مهدویان، نوازنده سه تار و حمید قنبری، نوازنده تنبک است که با همکاری موسسه فرهنگی هنری راوی آذر کیمیا در سال ۱۳۹۴ منتشر گردید.

دانلود آلبوم رهاتر از خیال

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم موسیقی بی‌کلام به آهنگسازی هومن مهدویان در ۱۵ قسمت «آغاز»، «از آغاز تا پرواز»، «پرواز»، «پرواز تا اوج»، «اوج»، «در گذار خلسه»، «خلسه»، «به امید خیال»، «خیال»، «در مسیر جنون»، «جنون»، «اندیشه گریز»، «گریز»، «امید رهایی» و «رها» طراحی شده است.

علی اكبر شكارچی نوازنده نامدار كمانچه كه استاد رديف نوازی مهدويان نيز بوده است، مقدمه‌ای بر آلبوم شاگرد خود نوشته است.

در بخشی از اين مقدمه آمده است: «این قطعات پیوسته، یکی در میان، قطعات ضربی با گوشه‌های آوازی، با حفظ پیوستگیِ احساس و تکنیک در هم آمیخته شده‌اند که این ابتکار کشش عجیبی برای همراهی شنونده با نوازنده ایجاد می کند.

گردش ملودی‌ها عمدتاً بر محور شور و دشتی و هم خانواده آن همایون و بیات اصفهان صورت می‌گیرد.

مرکب‌ نوازی‌ها به خصوص در قطعات ضربی و به یاری پاساژهای سریع و دلنشین انجام گرفته است».

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

حمید قنبری متولد ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل رشته‌ موسیقی است و نوازندگی تنبک را از سال ۱۳۷۳ نزد استاد بهمن رجبی فرا گرفته است.

اجرای کنسرت با گروه‌های «آفتاب»، «آفاق»، «مهتاب» و «مهر آوا» در تهران و دیگر شهرهای ایران، همکاری با ارکستر سمفونیک تهران به رهبری فریدون ناصری، شرکت در تهیه و اجرای موسیقی فیلم، تئاتر و سریال‌های تلویزیونی، بخشی از فعالیت‌های موسیقایی او را تشکیل می‌دهند.

پایان پیام

کد خبر : 222867 ساعت خبر : 10:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=222867
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات