آلبوم سوی بی سو را با صدای امیر اثنی عشری بشنوید

آلبوم سوی بی سو را با صدای امیر اثنی عشری بشنوید

این مجموعه اثری آوازی به سبک موسیقی سنتی ایرانی از گروه مهبانگ به سرپرستی و آهنگسازی محمدعلی نجف‌پور و آواز امیر اثنی عشری است

آلبوم سوی بی سو

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم بر اساس ترجیع بند هاتف اصفهانی شکل گرفته و می‌کوشد مفاهیم عرفانی و رابطه خالق و مخلوق در این شعر را با زبان موسیقی بازگو کند.

البته این ترجیع بند دارای ۹۲ بیت است که به دلیل طولانی بودن، فقط برخی از ابیات آن خوانده شده‌اند.

آلبوم «سوی بی سو» ۹ قطعه دارد و به همت نشر آوا خورشید منتشر شده است.

قطعات آن «فلق»، «مرج البحرین»، «سوی بی سو»، «شرح بی نشان ۱»، «درنگ»، «شرح بی نشان ۲»، «یزله»، «شکرانه» و «الحاق» نام دارند.

اعضای گروه مهبانگ شامل پاکان هیرسائی، سوگل خجسته، یاسمین شاه حسینی، مجید مظاهری، متین آهنگری، محمد زرین‌مهر، مژگان حسینی، ساینا زمانیان، حامد ترکمن و محمدعلی نجف پور است که با سنتور، نی، عود، کمانچه، کمانچه آلتو، تنبک، بم تار، بندیر، تار، بم تار و سه تار در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

امیر اثنی‌عشری متولد ۱۳۶۳ است.

دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی و مدرس آواز موسیقی ایرانی است.

یادگیری آواز و سه‌تار از سال ۱۳۷۸ نزد استادانی چون طهمورث شاهرخی (یک سال)، صدیق تعریف (۴ سال)، مهران مهرنیا (سه‌تار – ۴ سال)، کریم صالح عظیمی (کمتر از یک‌سال)، محمدرضا لطفی (کلاس‌های تحلیل ردیف آوازی و سه‌تار ۴ سال) و همچنین محمدرضا شجریان (کارگاه‌های آوازی – کمتر از ۶ ماه).

آثار منتشر شده او ایران هنگام کارست دو اثر با استاد محمدرضا لطفی (کنسرت گروه‌های سه‌گانه شیدا، پاسداشت از شیوه طاهرزاده)، سوی بی سو و سلوک هستند.

پایان پیام

کد خبر : 225542 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=225542
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات