دانلود آلبوم از دور تا دیر اثری از ارژنگ سیفی زاده و نوید افقه

دانلود آلبوم از دور تا دیر اثری از ارژنگ سیفی زاده و نوید افقه

این مجموعه دو نوازی حاصل تار «ارژنگ سیفی زاده» و تمبک «نوید افقه» است.

دانلود آلبوم از دور تا دیر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم شامل هشت قطعه به نام‌های «گرد گردون»، «ساز سامان»، «مینوی نوا»، «نغمه تر»، «پی خجسته»، «نو آیین»، «نهانسو» و «پنجه در پرده» است.

حامد حقیقی میکس و مسترینگ این کار را انجام داده است.

ارژنگ سیفی‌زاده درباره این آلبوم می‌گوید: «در این اثر سعی شده نشانه‌های ردیفی که نقطه قوت موسیقی ایران است با تعاریف نوپردازانه ویژه امروز در هم آمیخته شود. کاری که هم بتواند اصالت داشته باشد هم توقع شنوندگان موسیقی حال حاضر را برآورده سازد.»

شایسته است با دانلود قانونی حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کنیم.

نوید افقه در سال ۱۳۴۹ در شیراز متولد و از سال ۱۳۶۲ در مرکز حفظ و اشاعه موسيقی سنتی در محضر استاد «محمود فرهمند بافی» به فراگیری ساز تمبک مشغول شد.

دوره‌های مختلف ارکستراسیون، کنترپوان و هارمونی را زیر نظر استاد «کامبیز روشن روان» آموزش دید و نخستین آلبوم خویش را در سال ۱۳۷۹ و یک سال بعد مجددا در فرانسه منتشر ساخت.

او کنسرت‌های متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده و با گروه‌های زیادی همچون سروش، فرامرز پایور، دالاهو، آینه و مسیحا همکاری داشته است.

ارژنگ سیفی‌زاده نیز سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد.

در پنج سالگی تنبک را نزد شادوران استاد «ناصر فرهنگ فر» آموخت.

در سال ۱۳۷۳ یعنی زمانی که «حسین علیزاده» مدیریت هنرستان موسیقی را عهده‌دار شد در آن مدرسه تحصیل کرد و فراگیری موسیقی و تار را در آنجا ادامه داد. در دوره دانشگاه ردیف عالی را نزد استاد «محسن نفر» یاد گرفت.

او گروه «وصال» را در سال ۱۳۷۹ تاسیس کرد و چند پروژه موسیقی را به همراهی این گروه در ایران و خارج از کشور به انجام رساند.

او همچنین با گروه‌های مختلف موسیقی همکاری می‌کند.

پایان پیام

کد خبر : 225523 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=225523
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات