دورهمی مجازی استادان و دانشجویان به مناسبت هفته معلم

دورهمی مجازی استادان و دانشجویان به مناسبت هفته معلم

به گزارش گلونی در آستانه هفته معلم به همت انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات و با همکاری پایگاه خبری گلونی نشستی مجازی با محوریت بزرگداشت معلم برگزار شد. این نشست به صورت مجازی و با حضور استادان علوم ارتباطات و مطالعات فرهنگی و دانشجویان دانشگاه‌های علامه طباطبائی و دانشگاه تهران عصر روز شنبه برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر مسعود کوثری دانشیار گروه ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران از روزگار کرونازده فعلی و احساس تنها بودن گفتند و سپس دکتر هادی خانیکی رئیس انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات به عنوان یکی از میزبانان این نشست به فلسفه تنهایی و ملال در این روزها اشاره کردند و با بیان تجربیات خود در ایام سپری شده، دور هم جمع شدن با بهانه یا بی‌بهانه اهالی ارتباطات را مهم دانستند.

دورهمی مجازی استادان و دانشجویان به مناسبت هفته معلم

 نماشای گلونی را دنبال کنید

در ادامه دکتر عباس کاظمی عضو هیئت مدیره انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات درباره تاثیر کرونا بر زندگی روزمره، اهمیت کارهای پیش‌پا افتاده را یادآوری کردند و روزگار بعد از کرونا را روزگار توجه بیش از پیش به کارهای به ظاهر ساده اما مهم دانستند.

همچنین محمدعلی کریمی ابرقویی از فارغ‌التحصیلان علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی به بیان فعالیت‌های آتی انجمن فارغ‌التحصیلان پرداختند و روند فعالیت‌های این انجمن را تشریح کردند.

دکتر فرقانی، دکتر ذکایی، دکتر اعظم راودراد، دکتر اکبرزاده جهرمی، دکتر نمکدوست، دکتر پاکدهی، دکتر زرین زردار،‌ دکتر قدسی بیات، دکتر ساعی، دکتر احمدی و کیوان لطفی از جمله اساتید دیگری بودند که در این نشست حضور داشتند.

این نشست با مشارکت پایگاه خبری گلونی و به صورت آنلاین برگزار شد. اجرای این نشست برعهده مهدی جلیلی از دانش‌آموختگان علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی بود.

پایان پیام

کد خبر : 223382 ساعت خبر : 12:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=223382
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات